HildeM Skrevet 9. Desember 2007 Rapporter Skrevet 9. Desember 2007 Pass på å få med dere hundeskolen i dag kl. 20.00 I dag skal hundene prøve seg som førerhunder! Gleder meg!
Cathrine og Killja Skrevet 9. Desember 2007 Rapporter Skrevet 9. Desember 2007 jeg vet hvem som må dra i kveld men skal se alikevel
Vala Skrevet 9. Desember 2007 Rapporter Skrevet 9. Desember 2007 Ja! Husket det! Ikke ta gleden på forskudd! Det er enda en time igjen, man kan med andre ord, fremdeles klare å glemme å sette tv'en på kl. 20
C.J Skrevet 9. Desember 2007 Rapporter Skrevet 9. Desember 2007 Ikke ta gleden på forskudd! Det er enda en time igjen, man kan med andre ord, fremdeles klare å glemme å sette tv'en på kl. 20 Hehe, ja det skal ikke mye til! Tenkte på det for en halvtime siden og så var det glemt. Frem til jeg tilfeldigvis kikket innom sonen
Lizzie Skrevet 9. Desember 2007 Rapporter Skrevet 9. Desember 2007 Ikke ta gleden på forskudd! Det er enda en time igjen, man kan med andre ord, fremdeles klare å glemme å sette tv'en på kl. 20 Godt poeng, da får heller Olsenbanden stå og skurre i bakgrunnen :glare:
HildeM Skrevet 9. Desember 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Desember 2007 5 minutter! Huskhuskhuskhusk!
Lizzie Skrevet 9. Desember 2007 Rapporter Skrevet 9. Desember 2007 5 minutter! Huskhuskhuskhusk! Ja ^_^
Aina&Kaizer Skrevet 9. Desember 2007 Rapporter Skrevet 9. Desember 2007 Jøss, takk skal du ha. Nå er klokka akkurat 8 og jeg hadde helt glemt det.
Papillon Skrevet 9. Desember 2007 Rapporter Skrevet 9. Desember 2007 Nå har det begynt! Å, han Kåre klager jo hele tiden jo.. Står at deltagerne skal beholde en positiv instilling gjennom hele opplegget, men det gjør jo værtfall ikke han. Dobbeltpost mod. Einstein&Charlie
Aina&Kaizer Skrevet 9. Desember 2007 Rapporter Skrevet 9. Desember 2007 Å, han Kåre klager jo hele tiden jo.. Står at deltagerne skal beholde en positiv instilling gjennom hele opplegget, men det gjør jo værtfall ikke han. Nei, skjønner ikke at han meldte seg på Hundeskolen hvis hunden hans liksom er så lat og ikke spiller på lag.
tuppetroll Skrevet 9. Desember 2007 Rapporter Skrevet 9. Desember 2007 Gud, kan de være så snill å sende ut den teite mastiffeieren nå eller? Han bruker jo halve programmt på å fortelle alle hvorfor dette ikke vil fungere...
SoppenCamilla Skrevet 9. Desember 2007 Rapporter Skrevet 9. Desember 2007 Jeg er så drit lei av Kåre nå at jeg dauer. Og han skal liksom være oppdretter.
sveintore Skrevet 9. Desember 2007 Rapporter Skrevet 9. Desember 2007 Kåre Kranglefant Men hvor mye læring av førerhund"ting" de lærer tviler jeg litt på. Jeg tror nok at de lærer løypen, iallefall deler av den, men om de sitter igjen med noe annet tviler jeg på
Papillon Skrevet 9. Desember 2007 Rapporter Skrevet 9. Desember 2007 Ja. Han har diskutert med dommeren de to siste programmene nå. Han med Fiona er også oppdretter forresten
charlotte Skrevet 9. Desember 2007 Rapporter Skrevet 9. Desember 2007 Jeg synes han med boxeren Fiona virker så kjent, lurer på om jeg har sett ham eller truffet ham en gang Hmmmm.
Aina&Kaizer Skrevet 9. Desember 2007 Rapporter Skrevet 9. Desember 2007 Gud, kan de være så snill å sende ut den teite mastiffeieren nå eller? Han bruker jo halve programmt på å fortelle alle hvorfor dette ikke vil fungere... Også bruker de andre deltakerene en kvartdel av programmet til å prøve å få ham til å skjerpe seg.
SoppenCamilla Skrevet 9. Desember 2007 Rapporter Skrevet 9. Desember 2007 Han med Fiona er også oppdretter forresten Jepp, det er han. Kjenner han sånn halvveis.
vipsen Skrevet 9. Desember 2007 Rapporter Skrevet 9. Desember 2007 *ler* Så første kvarteret og skjønte ikke hva det var med det programmet folk skriver side opp og ned om.
Papillon Skrevet 9. Desember 2007 Rapporter Skrevet 9. Desember 2007 Oi! Kåre og Bergis trener jo! Hurra.
Artemis Skrevet 9. Desember 2007 Rapporter Skrevet 9. Desember 2007 Gud, kan de være så snill å sende ut den teite mastiffeieren nå eller? Han bruker jo halve programmt på å fortelle alle hvorfor dette ikke vil fungere... De kan godt sende hjem eieren og la hunden bli igjen
SoppenCamilla Skrevet 9. Desember 2007 Rapporter Skrevet 9. Desember 2007 Jah, men Kåre stoppa jo ikke da Bergis stoppa.
Aina&Kaizer Skrevet 9. Desember 2007 Rapporter Skrevet 9. Desember 2007 De kan godt sende hjem eieren og la hunden bli igjen Stemmer for den. Edit: Stakkars Tyson kræsja.
SoppenCamilla Skrevet 9. Desember 2007 Rapporter Skrevet 9. Desember 2007 Jeg dauer! Tyson fløy rett i hinderet!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar