Gå til innhold
Hundesonen.no

Internet Explorer klikker hele tiden


Kefir

Recommended Posts

Har ny laptop med Vista. Jeg bruker vanligvis Opera som nettleser og det går smertefritt, men innimellom må jeg bruke IE for at sider skal fungere skikkelig.. Og da skjer det gang på gang med jevne mellomrom at IE plutselig bare klikker og lukker seg, uten synlig grunn. Skjer på alle sider, uansett hva jeg driver med. Dette problemet har vært her siden dag 1, så tror ikke det kan være virus...

Hjelp? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er en del av dere IE-hatere her på nettet ja :D Men vil alle sider som egentlig er laget for IE fungere på FireFox da?

Og... Hvorfor skjer det? Argh, det irriterer meg at det er noe gæærnt med den nye dataen min, skal jo ikke være sånn :o

De aller aller fleste sider som fungerer i IE funker i Firefox også... Jeg bruker Opera, og de fleste sider funker der og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rettere å snu det hele på hodet å si at de fleste sider som virker i firefox virker i IE...

De som har bedrevet noe html/css/ol koding vet hvor ****** det er når koden er skrevet riktig etter standaren å firefox/opera viser siden slik den er kodet, så kommer IE å kolapser hele greia å gjør siden stygg som juling...

som de avrundede hjørnene på siden vår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...