Gå til innhold
Hundesonen.no

Sted å ha leir


Karine

Recommended Posts

Jeg trenger et sted som man kan innkvartere ca 35 personer med hund for 5 dager i sommer. Stedet må også ha uteområder som egner seg til å trene lydighet og agility på. Er det noen som har noen ideer? Før har vi vært på Frya Leir i Gubrandsdalen, men skulle gjerne funnet noe som er billigere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut Hove leir (?) på Tromøya utenfor Arendal. Jeg vet ikke om man kan ha hund der, men det skader ikke å sjekke ut, for områdene utenfor er perfekte for trening.

Det er her det holdes landslagstropp-samlinger for LP og agility (?) hvert år, så det er lov å ha hund der! Herlig sted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkehøgskoler er sannsynligvis ikke noen god idé, da de færreste folkehøgskolene tillater elevene å ha med hunder der, så jeg tviler på at de setter pris på å leie ut skolen til en hundeleir?

Det kommer vel også ann på stedet? De som ikke har gullmynter setter vel pris på flest mulig utleie muligheter om sommeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen linker Til Helgelandsmoen :

http://hhk.as/images/Treningsfelt.jpg

http://hhk.as/images/Helgelandsm_luft.jpg

http://hhk.as/images/Klubbhus.jpg

Flott plass å være på med klubbhus, lydighetsbane, agility bane samt stor fotball bane.

Og flere andre steder og trene på :o Skogen rett ved, og det hele er ingjerdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

hvis du ikke har funnet noe er naboen min en campingplass! :rolleyes:

stort uteområde, mange hytter med forskjellige standarer, derfor kanskje mulighet for bra priser avhengig av hvilken hytter etc. telt, camping...

dette er da i 1.5 mil ifra kongsberg 1 t i fra oslo.

det er flere grass bakker, grusvei, og mangfoldige mil med skogsveier og skogsterreng!

masse og boltre seg på her!

hvis plassen ikke er av ønsket kvalitet er jo kongsberg hundeklubb 15 min unda, de har jo område til trening, men veit ikke pris!

det samme gjelder for kongsberg schæfer hund klubb!

bare et tips , er det av intr ta kontakt så skal du få nr til han som driver campingplassen :rolleyes:

jeg viet ihvertfall at det hender han leier ut hele plassen sin til fast pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke blitt med i år, blir 12 i Oktober. Men neste år blir jeg 13 i oktober? Og jeg vet at det er tretten års grense, men jeg lurer på om det er året du blir tretten eller etter du er det?

Sorry, OT: men er ikke du eldre enn 11 år??? Hjelpes, du virker jo SÅ mye eldre.. Flink til å skrive er du og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taran, vet du om de har de noe nettside/hvordan man kommer i kontakt med dem? Når jeg googler det får jeg opp "General Hotell", er dette det samme??

www.hhk.as er adr til hundeklubben som leier de aller fleste gressletter/klubb hus osv.. De har leid ut sengeplasser og slikt til andre hundeklubber i helger før, så hør med dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...