Khreii Skrevet 6. Desember 2007 Rapporter Skrevet 6. Desember 2007 Jeg kommer fra Polen så det kan være masse feil her, unnsyld for det Hvor i telemark kan jeg finne noe oppdrett med Golden Retriver? Og hvor mye koster de? Jeg har søk mye på nett, men jeg vil ha så mye informasjon som mulig :angry: Takk for hjelp
Toya Skrevet 6. Desember 2007 Rapporter Skrevet 6. Desember 2007 hvorfor skal du akkuratt ha det i telemark? er sikkert oversikt over oppdrettere på retriverklubben.no:)
Khreii Skrevet 6. Desember 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Desember 2007 Jeg skal ha det i Telemark fordi jeg bor i Telemark :angry: Jeg bor i en liten by drangedal, det er så liten at det er ikke noe oppdrett her . Jeg skal få se på den retriverklubben. Takk for hjelp
Toya Skrevet 6. Desember 2007 Rapporter Skrevet 6. Desember 2007 Ok, er sikkert noen rundt deg, vet om ett par i sandefjord
HHC Skrevet 13. Desember 2007 Rapporter Skrevet 13. Desember 2007 Mange gode i Sandefjord ja - ikke så langt unna. Send PM om du vil ha noen anbefalinger
Bananen Skrevet 17. Desember 2007 Rapporter Skrevet 17. Desember 2007 Hva ønsker du i en golden, forresten?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar