Gå til innhold
Hundesonen.no

soveplass


lise og bajas

Recommended Posts

min lille valp har nå blitt snart 9 uker. han har vært hos oss siden den var 6 uker. han har ligget i armene,i sofan eller under våre føtter og sovet hele denne tiden, men nå har han snudd på vanen sin..han rusler ned på soverommet vårt og legger seg på sin plass der...snorker lenge og vell...det var litt rart at han plutselig forandret seg. håper dette tyder på trygghet og ikke at han "skygger" unna oss mennesker...hva tror dere? <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han sover godt gjennom natten på soverommet med oss også. jeg skulle trene "alenehjemme " med ham forleden dag, da gikk han også og la seg på rommet,sovnet som en stein og reagerte ikke på at jeg var ute av huset...hehe... tror ikke han fikk med seg at jeg gikk ut engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, du har oppnådd med plassen hans på soverommet det mange ønsker å oppnå med bur: et trygt sted der hunden føler seg trygg og trekker seg tilbake om den vil være i ro. Etter bare 3 uker er det slettes ikke så dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kom akkurat inn fra tur nå,han spiste litt mat, plaget oss litt med skarpe tenner og ruslet ned for å sove. ganske behagelig må jeg si. ble litt overrasket i mårrest da han gjorde dette.

Bajas er en ramp,glad i barn,møter andre hunder med stor iver og er ganske tøff i trynet til mine to barn...håper vi får en grei og fin hund og ikke en dominant hund. mor er leonberger/tervueren, far er rotwailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...