Gå til innhold
Hundesonen.no

Når du er på skole/jobb

LiLi

Recommended Posts

Yrja er ute rett før jeg drar på skolen, og så er hun hjemme alene og sover helt til jeg kommer hjem fra skolen... Hun ligger vanligvis i stua, men om sommeren får hun med seg madrassen ut i gangen. det funker kjempebra, er kanskje bare to ganger det har gått galt og vi har kommet hjem til stinkende hus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber 7,5 timer hver dag. 5 dager i uke!

Vaktene er litt forskjellige. 07.30-15/08.30-16/09.30-17

Om morningen bytter jeg å pappa litt på.

Når pappa starter tideligere enn meg så går pappa tur og når jeg starter tidligere så går jeg tur! Ganske greit.

Før fikk Tini mat om moringen og om ettermiddagen nå bare om ettermiddagen siden hun går på do inne når jeg ikke er hjemme!

HUn var stueren i hele sommerferien. Men når jeg startet å jobbe så begynner hun med litt demostrasjon da. Så skal skaffe meg kattedo å prøve det nå!

Tini har jo mico å være med mens jeg er på jobb.

Når jeg kjøpe meg leilighet så skal jeg kjøpe en hund til så Tini får en venninne og jeg får en til liten jente å være glad i. :)

Når jeg kommer hjem fra jobb så hender det jeg venter litt med tur eller går ut en liten tur eller en lang tur. Kommer jo ann på hvordan dagen er.

jaha det var det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rodney får seg en liten tur før jeg drar på skolen. For tiden er det alltid noen hjemme på dagen, så da får Rodney gå løs inne alene til de andre står opp. Etter skolen blir det en ny tur på Rodney, ca. en time (skulle gjerne tatt lengre turer, men det får jeg kun tid til i helgene). Brødrene mine skal sannsynligvis snart flytte, og mamma letter etter en jobb, så etter hvert kommer Rodney til å være hjemme alene en del timer på dagen. Da tar den siste som drar hjemmefra lufter og setter han i buret, og den første som kommer hjem tar ham ut av buret og lufter han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...