Gå til innhold
Hundesonen.no

Sølvpuddelvalp Thelma er forsvunnet (FUNNET!)

Lemen

Recommended Posts

Jeg legger inn denne for en bekjent. Det er kaldt og vått i Norge nå og en puddel har ikke isolerende pels, så om mulig vær snill å legg lufteturen til Hvervenbukta og omegn. Thelma trenger å bli funnet snart.

--

Thelma er forsvunnet!

Grå storpuddelvalp...

7 mnd gammel mistet ved Hvervenbukta - parkeringsplassen øvre plan ved gressletta 30.11.07.

Vi hadde nettopp fått henne da hun forsvant, og hun er noe reservert/sky - dog vennlig.

Anbefaler alle turgåere i området Hvervenbukta etc. å være observante - hun kan også ha gått over den gangbrua som krysser over E 18, den gangbrua man kommer til dersom man går langs gangveien på motsatt side av sjøsiden.

Uansett - det er ei grå lita frøken på 7 mnd - ca 56 / 57 cm høy.

Enten hun har blitt offer for traffikkdøden , er skadet, eller lever i beste velgående er det uansett greitt å få vite.

Så dersom du har sett henne/funnet henne/ kjenner noen som vet noe/ har henne, vennligst ring meg momently uansett.

Grå er en relativt sjelden farge på storpudler her til lands, så ser du en uten eier, er det garantert henne !

Ta kontakt med: [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord.

Thelma er fortsatt ikke funnet. Så dere som går tur i området rundt og i Hvervenbukta hold øynene oppe. Thelma kan ha trukket videre mot Mastemyr/ Kolbotten etter gått over gangbrua fra Hvervenbukta til Ljan området.

Ønsker dere å hjelpe Dorthe og Sissel mer direkte i letingen finner dere kontaktinformasjon på: http://www.avrinastasiam.com

Nå haster det for Thelma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å være en håpsdreper: hvervenbukta, det er vel i nærheten av vann?

Noen som har undesøkt i vannet? Kjenner til flere hunder (som dessverre) har druknet vinterstid når is og snø ikke er sikkert enda... En forferdelig tanke jeg vet, men tenkte bare å påpeke en mulighet...

Håper alt er bra og at hun snart kommer hjem igjen like hel (om en litt sulten og kald kanskje?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...