Gå til innhold
Hundesonen.no

Teoritester

TineSimbaNana

Recommended Posts

har tatt en del tester her: http://www.teoritentamen.no/ men lurer på om noen her inne vet om det finnes noen flere sider man kan teste seg litt på? Altså de som koster penger. regner med at det er de som er vanskelig. Og det er det jeg trenger :)

Testene på teoritentamen består jeg forresten hvergang nå

EDIT: Fant en side til nå: http://zensor.no/ skal prøve meg på den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel teoritentamen som er den beste siden, i og med at den er laget av fagfolk som driver med kjøreopplæring, og den er jo i regi av Autoriserte Trafikkskolers landsforbund.

Jeg tror at hvis du klarer disse testene uten problemer nå, så er du ganske klar til å ta teoriprøven(regner med at du har lest litt i boka også) :)

Hvis ikke så er det bare til å google.. men som sagt, etter min erfaring, er teoritentamen.no best!

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel teoritentamen som er den beste siden, i og med at den er laget av fagfolk som driver med kjøreopplæring, og den er jo i regi av Autoriserte Trafikkskolers landsforbund.

Jeg tror at hvis du klarer disse testene uten problemer nå, så er du ganske klar til å ta teoriprøven(regner med at du har lest litt i boka også) :D

Hvis ikke så er det bare til å google.. men som sagt, etter min erfaring, er teoritentamen.no best!

Lykke til :)

Jeg har tatt teori prøven på biltilsynet, men fikk 8feil, man kan ha 7feil, så det var litt surt da.. ;):D

Teoritentamen er grei den, får kun 1 og 2 feil der. men det er veldig lite variasjon på testen. Så de samme sprm kommer om og om igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange trafikkskoler (i alle fall vår) har også tester du kan ta der. Og så retter vi den for deg. Du kan jo høre med din egen skole.

Husk at teorikunnskaper har mye å si for kjøringen din også da, jo mer trafikklæreren må snakke teori med deg i kjøretimen, jo dyrere blir det. Det lønner seg å lese ordentlig, og ikke satse på flaks ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går også an å kjøpe et kort hos trafikkskolene (i alle fall der jeg jobber) med en strekkode. Dette kortet gjør at du kan ta teoriprøven p nettet så mange ganger du vil i løpet av 24timer, og det koster 30 kr ;)

Det er teoritentamen.no du snakker om? jeg har kjøpt kort for 30kr der.. Men syns det er enklere å betale med mobil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange trafikkskoler (i alle fall vår) har også tester du kan ta der. Og så retter vi den for deg. Du kan jo høre med din egen skole.

Husk at teorikunnskaper har mye å si for kjøringen din også da, jo mer trafikklæreren må snakke teori med deg i kjøretimen, jo dyrere blir det. Det lønner seg å lese ordentlig, og ikke satse på flaks ;)

Jeg har tatt en test der, teoritentamen klasse B. Den besto jeg der.

Jeg leser en del, og tar tester. Men blir veldig fort ukonsentrert når jeg leser i boka.

Har forresten bare teoriprøven og oppkjøring igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte jo å nevne det med at vi kan rette de gode gamle papirprøvene på trafikkskolen ;)

Det er teoritentamen.no du snakker om? jeg har kjøpt kort for 30kr der.. Men syns det er enklere å betale med mobil ;)

Eksamensstresset mitt har tatt overhånd, leste ikke innlegget godt nok. Ja, det var den jeg snakket om ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt teori prøven på biltilsynet, men fikk 8feil, man kan ha 7feil, så det var litt surt da.. ;)

Teoritentamen er grei den, får kun 1 og 2 feil der. men det er veldig lite variasjon på testen. Så de samme sprm kommer om og om igjen.

Er det virkelig rigtigt at man må have op til 7 fejl på teorien her i Norge? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ok :flowers:

Hvor mange sprm har dere da?

Tror der er omkring 30-40 spørgsmål, ikke hæng mig op på det.

Men havde en del venner der dumpede 1 gang, og en der dumpede 3 gange

Men de er strikse med det, da de ikke vil have dårlige ny udklækkede bilister på gaderne, og der bliver ført kontrol med lærerne om de gør deres job godtnok, ved at føre statistikker over hvor mange af deres elever der består og dumper ved testerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den med spørsmål er litt tynnere enn den "leseboka", men den har omtrent helt lik forside og design.. de har den i vanlige bokhandler! Ikke noe særlig dyr, under 200,-

Heter Veien til førerkortet den også, mener jeg å huske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...