Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor ofte


amazon

Recommended Posts

Hvor ofte "bør" en hund (voksen) luftes?? Eller hvor ofte "må" den ut for å gjøre fra seg???

Har hørt at en hund klarer å holde seg i 12 timer , er dette riktig eller??

Har en valp på 10 mnd å må ut både titt og ofte, er jeg for snill som tar den med ut hver gang den står ved døra og piper????

Bør jeg overse han mere???

For hvis jeg er borte i x antall timer så har jo ikke gjort noe inne men hvis jeg er hjemme hele dagen så er jeg ute mange ganger med han........ Lurer bare på hva som er riktig å galt med dette, for det blir tildels slitsomt i lengden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min går på døra når han må på do.. Legger jeg ikke merke til det, eller lar han vente litt så tripper han som en travhest på gulvet og evt tisser seg ut! Min greier ikke å holde seg så veldig lenge.. hehe.

Hvor ofte den bør luftes. Godt spørsmål! Når det er en stund siden Diesel har tisset og vi skal feks se en film, tar jeg han med utenfor. Tisser ha ikke da, venter jeg til etter filmen. Men får han en ivrig passgang over gulvet går vi ut.

Tisser han ofte? Det er vel ikke normalt at hundene tisser ofte? Heller lite og mye.(min gjør det)

Når de blir større og markerer tisser de jo på hvert et hjørne, men din har vel ikke kommet så langt at han gjør det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...