MarieR Skrevet 27. November 2007 Rapporter Share Skrevet 27. November 2007 Regner med det er flere enn meg av de som går på skole hvertfall, som har fri på fredag? (faglig pedagogisk dag for lærerne). Om noen vil finne på noe, tur, trening eller bare hundetreff, spytt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 27. November 2007 Rapporter Share Skrevet 27. November 2007 Vi blir gjerne med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 27. November 2007 Rapporter Share Skrevet 27. November 2007 Jeg skal til Berlin, men ellers hadde jeg gjerne blitt med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonitapia Skrevet 27. November 2007 Rapporter Share Skrevet 27. November 2007 Bonita og jeg vil gjerne bli med på fredagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 27. November 2007 Rapporter Share Skrevet 27. November 2007 Jeg og dorullhunden min vil være med! Men jeg skal på tenniskurs da, og dessuten sliter vi litt med båndtreningen(han vil ikke gå fremover, og det ser litt brutalt ut når jeg drar ham langs bakken), så jeg er usikker på om det går. ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 27. November 2007 Rapporter Share Skrevet 27. November 2007 Jeg og dorullhunden min vil være med! Men jeg skal på tenniskurs da, og dessuten sliter vi litt med båndtreningen(han vil ikke gå fremover, og det ser litt brutalt ut når jeg drar ham langs bakken), så jeg er usikker på om det går. ( ) haha Men som sagt, hvis du vil være med oss på tur en dag, men det at du ikke har hunden i nærheten stopper deg, så kan jeg godt ta med begge mine to, slik at du kan få gå med en av de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 27. November 2007 Rapporter Share Skrevet 27. November 2007 haha Men som sagt, hvis du vil være med oss på tur en dag, men det at du ikke har hunden i nærheten stopper deg, så kan jeg godt ta med begge mine to, slik at du kan få gå med en av de Åh, har veldig lyst Skjønne ES-er ikke meg imot! Hadde vært morsomt å møte personene bak nickene her. Skal på tenniskurs kl 14 på fredag da, dessverre, ellers så hadde det passet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 27. November 2007 Rapporter Share Skrevet 27. November 2007 Åh, har veldig lyst Skjønne ES-er ikke meg imot! Hadde vært morsomt å møte personene bak nickene her. Skal på tenniskurs kl 14 på fredag da, dessverre, ellers så hadde det passet. Vi har masse hundetreff, så bare si i fra om/når du vil være med, så kan jeg ta med begge vimsene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 27. November 2007 Rapporter Share Skrevet 27. November 2007 Takk for tilbudet Det skal jeg gjøre, hvis jeg en dag manner meg opp til å tørre å dra på sonentreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 27. November 2007 Rapporter Share Skrevet 27. November 2007 Tss, det er da ikke skummelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 27. November 2007 Rapporter Share Skrevet 27. November 2007 Vi vil gjerne være med på noe Tur eller noe høres jo fint ut. Når og hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hufsa Skrevet 28. November 2007 Rapporter Share Skrevet 28. November 2007 Jeg, Ciba(rottweiler/schäfer mix) og kansjke Foxy(schäfer/border collie mix) blir kansjke med på treff men kan ikke være så langt unna øya. kristansten festing?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 28. November 2007 Rapporter Share Skrevet 28. November 2007 Akuratt det samme for meg hvor vi drar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonitapia Skrevet 28. November 2007 Rapporter Share Skrevet 28. November 2007 Samme for meg også hvor det er. Blir gøy å treffe flere med hund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 29. November 2007 Rapporter Share Skrevet 29. November 2007 Hva blir det til? Når i morgen og hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 29. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. November 2007 Samme for meg egentlig Men det er vek kanskje greit å ta det mens det enda er lyst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 29. November 2007 Rapporter Share Skrevet 29. November 2007 Åååå, dere må ta det på fredag selvsagt. Er ikke alle som har fri i morgen skjønner dere Jeg og vil være med på tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 29. November 2007 Rapporter Share Skrevet 29. November 2007 Jeg kan ikke allikevel, må jobbe i morgen =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 29. November 2007 Rapporter Share Skrevet 29. November 2007 Lite aktivitet her ja. Skal vi ta det på lørdag istedenfor da? Ser ut som om flest folk kan da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 29. November 2007 Rapporter Share Skrevet 29. November 2007 Lite aktivitet her ja. Skal vi ta det på lørdag istedenfor da? Ser ut som om flest folk kan da? Jaaaaaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 30. November 2007 Rapporter Share Skrevet 30. November 2007 Da tar vi det i morgen? Kan alle da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonitapia Skrevet 30. November 2007 Rapporter Share Skrevet 30. November 2007 Når det blir i morgen og hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 30. November 2007 Rapporter Share Skrevet 30. November 2007 Skulle gjerne vært med, men har ingen hund og dessuten må jeg til byen for å kjøpe julegaver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 1. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2007 Jepp, når og hvor? Noen som har noen idè? Kanskje også noen kan sende på meg en mld om plass og tid når det er funnet ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar