MarieR Skrevet 23. August 2005 Rapporter Share Skrevet 23. August 2005 er det minimum aldersgrense på NKK`s utstillinger?! ei vennine sa det var det.. :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 23. August 2005 Rapporter Share Skrevet 23. August 2005 Hva mener du? For hvem? Det er ikke valpeshow der nei, hvis det var det du mente. Hunden må være 9 måneder. Det er ingen aldersgrense for å stille. Eller snakker du om juniorhandling? Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 23. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. August 2005 nope snakket om føreren, det var da virkeli bra, ser ikke for meg pappa i ringen med ask i helga!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 23. August 2005 Rapporter Share Skrevet 23. August 2005 nope snakket om føreren, det var da virkeli bra, ser ikke for meg pappa i ringen med ask i helga!! hehe Sikkert vært gøy for han det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 23. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. August 2005 trukke det du!!!! det er grunnen til at han kjører meg og er med på utstillinger, at JEG stiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar