Gå til innhold
Hundesonen.no

Julefeiring.


Oscar ll

Julefeiring !  

58 stemmer

  1. 1.

    • Hjemme
      19
    • Hos mor og/eller far
      32
    • Hos svigerforeldre
      4
    • Hos besteforeldre
      4
    • Hos annen familie
      1
    • Hos venner
      1
    • Hos andre
      2
    • Feirer ikke jul i år.
      0


Recommended Posts

Vel. Nå er det bestemt at jeg skal feire sammen med søsteren min, typen hennes og familien hans. Rare greier. De vil ikke ha dyr i huset, så hvis Kaizer skal være med må han være på vaskerommet deres. Jeg synes det er litt dårlig gjort å stenge en så sosial hund alene inne på et rom der den aldri har vært før, så han blir hjemme. Utrolig kjipt for meg, jeg ville jo feire jul med ham. :blink: Men vi får ta juleferingen vår på dagen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo, jeg og begge bikkjene skal hjem til mine foreldre i jula, feire med de, lillebror, bestemor og bestefar. Blir nok liv med en liten valp vil jeg tro :icon_fun: Nyttårsaften feires på hytta, lengter dit jeg, 1mil fra biler, jag og mas! Det skal bli godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Nå er det bestemt at jeg skal feire sammen med søsteren min, typen hennes og familien hans. Rare greier. De vil ikke ha dyr i huset, så hvis Kaizer skal være med må han være på vaskerommet deres. Jeg synes det er litt dårlig gjort å stenge en så sosial hund alene inne på et rom der den aldri har vært før, så han blir hjemme. Utrolig kjipt for meg, jeg ville jo feire jul med ham. :) Men vi får ta juleferingen vår på dagen da..

uff.. Labbetussen min må nok være hjemme som han pleier.. Tror det er greit at han er der, men mormor og morfar har en katt som er redd hunder + at han prøver å ta den katten. Og så er søskenbarnet mitt allergisk og det virker som om at onkelen min hater hunder <_< .. Har ikke noe forhold til onkelen min for å si det sånn. Tåler såvidt tryne på han :closedeyes: .... For en famillie vi har :D

Men tror ikke søskenbarnet mitt skal være der denne julen... Men famillien min tror sikkert at alt jeg bryr meg er den "hersens" hunden :D .. Sorry, but that`s who I am ;) .... Men han må alltid være ute eller så får han ligge på gangen når vi er oss dem..

Han kan heller ikke være med til farmor og farfar, for de har leilighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen må legge inn alternativet "På jobb"....

Endelig avklart, og jeg skal jobbe i jula. Så da blir det trepynting og lillejulaften-tradisjoner den 22. Jobb 23, 24 og 25 og feire julaften den 26. Bedre å utsette feiringa et par dager, enn å "stressfeire" julaften for så å fyke litt tidlig på jobb i tillegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formiddagen tilbringes på jobb..blir livat tenker jeg, strømmer sikkert inn kunder på et byggvarehus 24 des *himle*

Kvelden blir tilbragt hos pappaen min. Hadde egentlig planer om å være hos Mamma i år, men så fant vi ut at bestemor (altså mammaen til pappa ) hadde kreft og det kanskje blir siste julen hennes så da samles de fleste der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal feire hjemme hos oss selv. En pappa kommer også. Det vil jo da si en av mine ekser. Mamman min skal være hos søstern min i år, men vi kommer dit 1. dag alle sammen. Uten hunder. Der bor pus. Den er kanskje ikke så redd for hundene, men det gjør ikke at jeg stoler noe mer på disse kattejakthundene. Det er forresten bare tull at tollere er andehunder. Ekorn og katt er nok deres spesialitet. Ops, julen, ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...