Gå til innhold
Hundesonen.no

Nkk og dog web

Djervekvinnen

Recommended Posts

DogWeb er ganske mangelfullt og det florerer av feil. At noen resultater ikke er registrert kan også skyldes at arrangøren av testen ikke har sendt inn resultatene. Min hund tok K-test i 2002, men det resultatet er aldri registert... Jeg vet ikke om det er NKK som har "glemt" det, eller arrangør av testen som ikke har sendt inn papirene, men jeg tipper det første... :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort spørreundersøkelsen til NKK nå jeg og poengtert at dem er voldsomt kjappe med utstillingsresultater, men ikke annet. Yttret også litt ønsker om andre resultat på siden...

(Forøvrig så poengterte jeg at selve undersøkelsen også var meget fokusert på utstilling..... og at dem enda ikke har greid å vise på hjemmesiden at vi i år hadde en Nordisk mester i spor)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var i kontakt med NKK ang manglende resultater, så skyldte de på at det er en feil med noe datasystemer som gjør at mentaltester ikke kommer opp (det var visst "forklaringen" til at Nirm sitt K-test ikke er der, selv om FA-en hans som han tok senere er der...

Håper forresten alle benytter seg av muligheten til å klage på Dogweb i den undersøkelsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...