Gå til innhold
Hundesonen.no

TvSlaver


TineSimbaNana

Recommended Posts

Hvordan ser deres TV hverdag ut? :no:

Jeg starter :icon_cry:

Mandag: Home and away, dyrepolitiet, hotel cæsar og pokerfjes

Tirsdag: Home and away, dyrepolitiet, hotel cæsar, jakten på kjærligheten, Grey's anatomy

Onsdag: Home and away, dyrepolitiet, hotel cæsar, før helgen (dyrisk ser jeg på nett-tv). og kjetil&kjartan show

Torsdag: Home and away, dyrepolitiet, hotel cæsar og rikets røst

Fredag: Home and away, dyrepolitiet, hotel cæsar, idol og senkveld

Lørdag: Skal vi danse og god kveld Norge

Søndag: SuperNanny, hundeskolen og åndenes makt

Dager er selvfølgelig annerledes, og jeg får ikke med meg alt alltid :)

Home and away, dyrepolitiet, hotel cæsar er et must :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Home and away er livsviktig her også, hver eneste dag.

Ellers ser jeg på greys anatomy på tirsdager, begynner i det jeg ommer hjem fra klatring så det passer så perfekt:)

Ellers er det lite faste tvprogram jeg må få med meg, men jeg ser av og til på dr. phil og opera, animal planet, super nanny og skal vi danse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag: Motebildet, Top Model, snabbgrabbar når det er

Tirsdag: Grey's Anatomy, Kjetil&Kjartan (er det på tirsdag?:icon_cry:)

Onsdag: Ghost Whisperer, dyrepolitiet (?)

Torsdag: Rikets Røst

Fredag: Idol (?) Ser heller på film..

Lørdag: Ittno..

Søndag: Hundeskolen, åndenes makt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag: Grounded for life, Hotel Cæsar, Top model..(det har kanskje slutta..) Raske Menn :icon_cry:

Tirsdag: Grounded for life, Hotel cæsar

Onsdag: Grounded for life, Hotel Cæsar, Goast Wisper

Torsdag:Grounded for life, Hotel Cæsar, Prison Break <3

Fredag: grounded for life, Hotel Cæsar

Lørdag: ...husker ikke..

Søndag: Hundeskolen, Robinson, åndenes makt

:no:

Edit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag: Ingenting

Tirsdag: Ingenting

Onsdag: Ingenting

Torsdag: Ingenting

Fredag: Ingenting

Lørdag: Ingenting

Søndag: Ingenting

Hvis jeg slapper av hjemme på f.eks. en lørdag så hender det selvsagt at jeg skrur på TVen, men jeg følger ikke med på noe fast. :icon_cry: Er det tennis eller skiskyting på TV er det også en viss mulighet for at jeg ser på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag: 7th Heaven, 70'Show, Hotel Cæsar

Tirsdag: 7th Heaven, 70'Show, Hotel Cæsar, Jakten på kjærligheten

Onsdag: 7th Heaven, 70'Show, Hotel Cæsar, Dyrisk

Torsdag: 7th Heaven,70'Show, Hotel Cæsar, De Syv Dødssyndene

Fredag: 7th Heaven, 70'Show, Hotel Cæsar, Senkveld

Lørdag: Skal vi danse , God kveld Norge

Søndag: Hundeskolen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser CSI Miami og NY (tirsdag og onsdag) og Nytt på Nytt. Det er fast, ca. Ellers ser jeg på tv når jeg har tid, som oftest mellom skole og middag fordi jeg ikke gidder å gjøre noe annet da, og da ser jeg på Scrubs, That '70s show og Simpsons. Også ser jeg på Aircrash Investigation, Seconds from disaster, Dagsrevyen og tilfeldige dokumentarer (NRK2 og syke, teite TVNorge-dokumentarer som går på søndager) hvis jeg tilfeldigvis svipper innom og har tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skifter jo litt etter hva som går på tv, men nå ser det vel slik ut:

Mandag: SOS Hundehjelpen

Tirsdag: C.S.I

Onsdag: Ghost whisperer

Torsdag: ikke noe spesielt

Fredag: Idol, hvis jeg har mulighet til å få sett det

Lørdag: Ikke noe spesielt..

Søndag: Hundeskolen og åndenes makt

Favorittene er C.S.I, hundeskolen og åndenes makt!

I tillegg, hvis jeg føler for det og har tid(eller fordi jeg ikke orker å gjøre noe mellom skole og middag) ser jeg på disse småseriene som går før 18.00, slik som Steg for steg, What I like about you, 8 simple rules og Alle elsker Raymond. Men dette er ikke noe must da :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag: Norges Herligste

Tirsdag: Greys anatomy, (C.S.I)

Onsdag: -

Torsdag: Rikets Røst

Fredag: -

Lørdag: -

Søndag: Hundeskolen

Ser ikke på noe så veldig fast, men "følger" jo med på noen serier (Frustrerte Fruer er et must når det går :icon_cry: )

Også ser jeg på One Three Hill hver dag hvis jeg slutter på skolen tidlig nok, enda jeg har sett alle før. :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser egentlig ikke på noe fast. Hvis jeg har tid (veldig sjelden) ser jeg på:

Mandag: Ingenting

Tirsdag: Ingenting

Onsdag: Ghost Whisperer og C.S.I (enten eller ikke alltid jeg ser begge)

Torsdag: Ingenting

Fredag: Ingenting

Lørdag: Ingenting

Søndag: Hundeskolen

Hvordan rekker dere å se så mye på TV? Jeg ser kanskje på TV MAX en og en halv time i uka + film i helgen av og til :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hotel cæsar hver dag,

Mandag: top model (ferdig for sesongen) samme gjelder etterlyst

Tirsdag: Jakten på kjærligheten (ingen krise om jeg ikke får med meg), Grey's, og Medium

Onsdag: Kjetil og kjartan

Torsdag: Reprisen til Snabbgrabbar

Fredag: idol?

Lørdag:

Søndag:

så går det i noen serier her og der da :icon_cry: Ser nok generelt mye på tv (det står liksom alltid på).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Jeg må jo innrømme at jeg ser endel på TV da... Riktignok er det ikke så mye jeg ser på fast, men får med meg noe av og til.

Mandag: Out of Practice

Tirsdag: Grey's Anatomy

Onsdag: Jeg så på Brothers & Sisters, men det går jo ikke lenger...

Torsdag: ----

Fredag: Idol

Lørdag: ---

Søndag: Hundeskolen

Ellers ser jeg av og til Hotel Cæsar, og en del av ettermiddagsprogrammene på TV2 og TvNorge. Jeg følger også med på Prison Break, men ikke på tven... Ser innimellom CSI og The Closer også. Og selvfølgelig House (den kan jeg jo ikke glemme å nevne!), men det ser jeg heller ikke på tven :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag: - (top model)

Tirsdag: - Jakten på kjærligheten, Grey's

Onsdag: - Ghost Whisperer dersom jeg er hjemme. Men følger ikke med fast.

Torsdag: -

Fredag: - Idol (men jobber som regel fredager)

Lørdag: - Skal vi danse, hvis jeg er hjemme, men går heller på kino

Søndag: - Åndenes Makt. Tv'en står myye på her i huset, for Mannen ser alltid tv når han ikke har noe annet å gjøre. Men jeg gjør andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke kunsten å sløve på sofaen uten å få dårlig samvittighet? Det er en svært viktig ferdighet, syns jeg.

Helt enig! Det kalles avknapp på hunder, mennesker trenger og en sånn! (trøste meg selv) hehe

Jeg ser mye på tv, den står på hele tiden om jeg er hjemme og våken, og jeg er mye hjemme og våken :no: Så på dagtid blir det fort 7'th Heaven, One Three Hill (jeg orker ikke McGyver på tv2), Home and Away, Friends (blir aldri lei den serien), The 70's show og Scrubs (fineste og sarkastiske dr. Cox).. Men jeg MÅ ikke se på disse seriene, det er mer fordi at innen de begynner, har jeg surfet meg ferdig på internettet for en stund.. hehe

Mandag: Dirrt (går på den fancy kanalen FEM, eneste programmet jeg ser der) The Closer (tøffeste forhørsdama)

Tirsdag: Grey's Anatomy, Medium + slutten av CSI når medium er ferdig

Onsdag: Har pleid å se Brothers & Sisters og Lost, men ingen av de går for øyeblikket..

Torsdag: er en kjedelig tvdag, så da står den som regel bare på for å ha lyd i bakgrunn (og jeg skulle gjerne ha fiksa pc'en min så jeg kan høre på de 10 GB med musikk som ligger på HD :glare: )

Fredag: switcher mellom Idol og Beat for Beat (jeg er veldig god på beat for beat, burde vært kjendis OG kunnet synge så jeg kunne ha vært med.. hehe), så er det Nytt på nytt, Senkveld og Golden goal..

Og når jeg ikke får sove på natta, ser jeg på alle sånne dokumentarer på andre kanaler, som Mythbusters, Når katastrofen inntreffer, Flyhavarikommisjonen osv.. Jeg ser veldig mye på tv, skjønner jeg :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg ville gått ut med han, for det er jo ubehagelig å holde seg. jeg holder på med det så lenge de trenger. Den lengste varte tilogmed 5 måned. Det er forskjell på hunder og valper.
    • Det blir nok kompostgrinder og langline. håper bare det går bra med flytting midt i alene hjemme treningen.
    • Jeg tenker og gjør det samme som de ovenfor. Viktigere med gode hundemøter med gode sikre, kjente hunder.  
    • Har ei tispe på 5 som begynte å renne fra det rene øyet for litt siden. Vi dro til vet, men siden det ikke var rødt, eller irritert og ikke gul veske, så fikk jeg beskjed om å dryppe med saltvann en periode og komme tilbake om det ble verre. Det plager henne heller ikke.  Det er bedre om jeg drypper typ to ganger om dagen, men forsvinner ikke. Virker som om det blir verre på tur i vind feks.   Kan det være tett tårekanal? Hva gjøres med det?    Jeg spør her før jeg drar til veterinæren. Hun som så på det sist nevnte ikke det som et alternativ selv om jeg sa det virka som om det ble verre i «vær».  
    • Det bør du ikke. Gå god for dem. En av eierne der nå er anmeldt av veterinær, for dyremishandling. Etter at en valp på 6 mnd som var på kurs der ble strupt og holdt opp i luften etter kobbelet (Med struphålsbånd) og fikk påført varige skader på luftrør og strupehode.  Fordi den "utagerte" mot andre hunder. Som om valper bjeffer av annen grunn enn usikkerhet.... Veterinæren ble så rystet over skadene at mat-tilsynet ble meldt.    Så styr langt unna er mitt råd. Man risikerer at hunden blir varig skadet på kropp og sinn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...