Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeskolen!

HildeM

Recommended Posts

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar
  Kristin Bergan skrev:
Oi! På bare 3 min etter at programmet er ferdig har vi greid å lage hele 3 sider.. :imrgreen: Ja, det er helt sikkert fotball. Det er det aaaltid <_<

En side før, en side imens og en side etterpå..

Av og til bare HATER jeg fotball <_< Jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wheatentass skrev:
Kanskje vi skal sende en e-post til TV2 til neste gang..?

Blir det noe neste gang?

Skipt det blir 2uker til neste gang, pappa hviste ikke noe, så det er ikke sikkert det er fotball *knis* Selv om dete er mest sansynlig... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wigdis skrev:
Blir det noe neste gang?

Skipt det blir 2uker til neste gang, pappa hviste ikke noe, så det er ikke sikkert det er fotball *knis* Selv om dete er mest sansynlig... <_<

Lov til å håpe vettu :rolleyes:

Vi på sonen må sørge for MASSE seere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freestyle ser knallgøy ut! Håper det skal være kurs i nærheten her en gang, for da skal vi bli med. Hehe... Forøvrig så var jeg ikke kjempeimponert over deltakerne egentlig. Hehe...

(Men så fikk jeg bare sett siste 30 min, for vi var ute og trente.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wigdis skrev:
Enig

Haha, på reklamen så måtte eieren dytte han inni :lol:

Gleder meg kjempe mye til neste gang, jeg ler hele tiden når jeg ser på det. :P

Hehe, nei, det var nok ikke eieren, det så unektelig ut som instruktør Per som dytta han inn.

Men altså, ja, jeg vet at vi får se fryktelig lite av alt som skjer siden de må dytte inn noen dager på en time. Men å stemme ut Bambi og eier pga lite utvikling i samspill mellom dem (siden de hadde god kontakt fra start) synes jeg blir helt feil, når en har en mastiff som ikke leer på øyelokket nærmest!

Men seff, HVIS mastiffen skulle plutselig se "lyset", så er det jo klart at det er myyyye mer å hente på det enn hvis Bambi skulle. Dette pga det litt "trege" utgangspunktet til hund og fører..

Men jeg synes fremdeles det blir litt feil, på bakgrunn av hva jeg nå fikk servert i en time på tv'en altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vala skrev:
Hehe, nei, det var nok ikke eieren, det så unektelig ut som instruktør Per som dytta han inn.

Men altså, ja, jeg vet at vi får se fryktelig lite av alt som skjer siden de må dytte inn noen dager på en time. Men å stemme ut Bambi og eier pga lite utvikling i samspill mellom dem (siden de hadde god kontakt fra start) synes jeg blir helt feil, når en har en mastiff som ikke leer på øyelokket nærmest!

Men seff, HVIS mastiffen skulle plutselig se "lyset", så er det jo klart at det er myyyye mer å hente på det enn hvis Bambi skulle. Dette pga det litt "trege" utgangspunktet til hund og fører..

Men jeg synes fremdeles det blir litt feil, på bakgrunn av hva jeg nå fikk servert i en time på tv'en altså.

Åja, jeg så bare et lite glimt av det :lol: Men jeg er enig med deg ang det å stemme ut Ingrid og Bambie pga lite utvikling i samspill mellom den er litt tåpelig når mastiffen ikke har utvikla seg noe mer akuratt. Den gjorde ingenting, greit eieren var flimnk å danse å lage show, men Ingrid jobba jo mye med Bambie, og de fikk noe til.

Nå kan det være jeg har misforstått deg, men svarte på innlegget ditt slik jeg forstod det, tar jeg feil får du bare gi beskjed :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wigdis skrev:
Åja, jeg så bare et lite glimt av det :P Men jeg er enig med deg ang det å stemme ut Ingrid og Bambie pga lite utvikling i samspill mellom den er litt tåpelig når mastiffen ikke har utvikla seg noe mer akuratt. Den gjorde ingenting, greit eieren var flimnk å danse å lage show, men Ingrid jobba jo mye med Bambie, og de fikk noe til.

Nå kan det være jeg har misforstått deg, men svarte på innlegget ditt slik jeg forstod det, tar jeg feil får du bare gi beskjed :lol:

Hehe, neida du forsto meg helt rett! Synes mastiffen har stått rimelig på stedet hvil fra første program.. Så hvis det var utstemmingsgrunnen til dommerne, så syntes jeg det ble feil å sende hjem eier og Bambi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vala skrev:
Hehe, neida du forsto meg helt rett! Synes mastiffen har stått rimelig på stedet hvil fra første program.. Så hvis det var utstemmingsgrunnen til dommerne, så syntes jeg det ble feil å sende hjem eier og Bambi :lol:

Det er jeg egentlig enig i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vala skrev:
Hehe, neida du forsto meg helt rett! Synes mastiffen har stått rimelig på stedet hvil fra første program.. Så hvis det var utstemmingsgrunnen til dommerne, så syntes jeg det ble feil å sende hjem eier og Bambi :lol:

Ja, da er vi enige :P Men det kan jo også være at Mastiffen lager mere show, jepp, de får meg til å le hele tiden, og de gjør nok det samme med flere. Så siden det er et underholdningsprogram, kan det jo være noe slik som ligger bak..? Det hadde jo vært utrolig urettferdig, men slik er vel showbis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er nok definitivt en del av "spøkelsesalderen", men det er også viktig å ta på alvor så man ikke ved uhell forsterker adferden så den blir en uvane.
    • Er hun ikke i den alderen? Jeg har noe liknende problemer selv, også 5 mnd. Bjeffet plutselig på en dame på bussholdeplassen i dag, uvisst av hvilken grunn. Heldigvis bare sosial bjeffing, som han gjør når han vil noe, men hun ble dessverre ukomfortabel, så måtte fortelle henne at det var vennlig kommunikasjon for å få oppmerksomhet, ikke noen trussel eller advarsel. De høres veldig annerledes ut og serveres mot "inntrengere" på "eget territorium". Kanskje sammenlignbart med hva din gjør? Fordi min er avlet for å vokte, så belønner jeg ham for å være flink gutt og gjøre jobben sin tilfredsstillende når han serverer advarselbjeff på fremmede "inntrengere". Hadde han truet og ikke latt seg avlede hadde jeg kjøpt profesjonell hjelp, men foreløpig er han tilfreds med å få respons på varselet og tar min vurdering av situasjonen som god fisk.  Kjenner du til begrepet sladretrening? 
    • Det er vanskelig å si uten å se hunden. Går dere på noe valpekurs? Isåfall er det et godt sted å spørre. Jeg tenker også at det er veldig viktig med god sosialisering med trygge hunder og folk, og på trygg avstand til "skumle" ting i ulike miljøer generelt, så ikke alt ukjent blir skummelt.
    • Hei! Har en 5 mnd gammel bc valp som knurrer og bjeffer på ting som kommer på avstand, samme om det er kjentsfolk eller fremmede.. hun syntes det er greit når de kommer nærme nok, da vil hun mer enn gjerne hilse og er fornøyd.   idag når faren min kom inn med caps knurret hun og bjeffet her inne, noe hun aldri har gjort før.. noe jeg bør gjøre for å forebygge? hun er dog lett å avbryte enkelte ganger, men mååå liksom bjeffe.. takk for alle svar
    • Jeg kaster lange blikk på Arrak sine jakker. Har brukt en 100-kroners Didriksons jakke fra Finn denne våren, og bra er det, for den har fått juling. Nå som hopping og biting og riving i klær ser ut til å være en ting i fortiden i nær fremtid.. Noen erfaringer med de?   Edit: advarer også mot Hööks sin jakke. Baklomma har rette kanter og er for smal. Lite plass og ting faller ut. Helt ok budsjettjakke, men har en råd til bedre, kjøp bedre. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...