HildeM Skrevet 18. November 2007 Rapporter Share Skrevet 18. November 2007 Husk hundeskolen 20.00! Freestyle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 18. November 2007 Rapporter Share Skrevet 18. November 2007 Blir fantastisk morro å se mastiffen danse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 18. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2007 ..og eieren til Schäferen. Noen som har sett reklamen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walla Skrevet 18. November 2007 Rapporter Share Skrevet 18. November 2007 Blir fantastisk morro å se mastiffen danse! I know <3 Farfar kjenner han mannen Men det er tydlig vis litt lenge siden for da hadde han fugle hund xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 18. November 2007 Rapporter Share Skrevet 18. November 2007 ..og eieren til Schäferen. Noen som har sett reklamen eller? Ja, haha! Blir bra dette! I know <3 Farfar kjenner han mannen Men det er tydlig vis litt lenge siden for da hadde han fugle hund xDHan driver faktisk oppdrett av eng. mastiff han, hadde jeg aldir trodd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walla Skrevet 18. November 2007 Rapporter Share Skrevet 18. November 2007 Ja, haha! Blir bra dette! Han driver faktisk oppdrett av eng. mastiff han, hadde jeg aldir trodd! å..viste jeg ikke =/ Men det er jo veldig lenge siden da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 18. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2007 Ja, haha! Blir bra dette! Han driver faktisk oppdrett av eng. mastiff han, hadde jeg aldir trodd! Gjør han? Han virka liksom ikke som en oppdretter... Oki, da vet jeg det óg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walla Skrevet 18. November 2007 Rapporter Share Skrevet 18. November 2007 ..og eieren til Schäferen. Noen som har sett reklamen eller? Gleder meg så syykt til å se det xD Haha lo av bare reklamen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 18. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2007 4 minutter nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 18. November 2007 Rapporter Share Skrevet 18. November 2007 2 minutter!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 18. November 2007 Rapporter Share Skrevet 18. November 2007 30 sekunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walla Skrevet 18. November 2007 Rapporter Share Skrevet 18. November 2007 Nå løper jeg ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 18. November 2007 Rapporter Share Skrevet 18. November 2007 Hmm... Skulle det ikke begynne kl. 8? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 18. November 2007 Rapporter Share Skrevet 18. November 2007 Litt forsinket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 18. November 2007 Rapporter Share Skrevet 18. November 2007 Nå starter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 18. November 2007 Rapporter Share Skrevet 18. November 2007 Se hva som skjer - nå begynner det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 18. November 2007 Rapporter Share Skrevet 18. November 2007 NÅ begynner det! 2 min over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 18. November 2007 Rapporter Share Skrevet 18. November 2007 Dere er jo helt desperate jo... Så morsomt er det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 18. November 2007 Rapporter Share Skrevet 18. November 2007 Haha, vi bare har det litt gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 18. November 2007 Rapporter Share Skrevet 18. November 2007 Haha...som jeg koser meg, for et herlig program Bergis er bare råtøff, ler meg i hel av han, og Tarzan er bare helskjønn Hvilken rase er egentlig den lille tappen? Freestyle ser jo kjempe morro ut, nå vil jeg også prøve det med Phoebe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveintore Skrevet 18. November 2007 Rapporter Share Skrevet 18. November 2007 Haha, dette blir bare så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 18. November 2007 Rapporter Share Skrevet 18. November 2007 Dette er knall morro Gorm og Tex er så søte Tarzan er jo helskjønn.. hehe.. Gleder meg til å se Bergis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 18. November 2007 Rapporter Share Skrevet 18. November 2007 Gjett om jeg lo når han med schæferen dansa a! Må prøve med Frøken etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 18. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2007 Må bare le av Gorm! For en tøffing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 18. November 2007 Rapporter Share Skrevet 18. November 2007 Men Bergis hadde vist ikke så lyst idag? Han stod jo bare der liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar