ipadda Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Andre en meg som kjøper "lørdags-snop" til hunden på lørdagene ? hehe, det har i grunnen blitt en vane her i hus, mamma kjører ned i butikken og kjøper lørdags-snop til de 4 ungene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCRM Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Her i huset er det ett griseøre på lørdag som er snopet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Nei, faktisk ikke..hehe. Han får en del godsaker i form av godbiter og tyggeting, men ikke noe fast på lørdag. Egentlig aldri tenkt over det, selv om jeg ser på det som en selvfølge til meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Gir dem ikke noe spesielt.. Stakkars hundede mine får kun griseøre og slikt til jul dem.. og kanskje til bursdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Nei, egentlig ikke, har faktisk ikke tenkt over det. Hun får tyggeben litt nå og da, men ikke fast på lørdager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Nei ikke spesielt siden det er lørdag, Chicka får godis midt i uka også hun hvis jeg har vært og kjøpt. Ofte får hun litt rått kjøtt i helgene siden vi ofte har godt kjøtt i helgene til oss selv og da får hun også, det er stas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turnip Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Nå handler vi bare en dag i uka (lørdager), så da kjøper jeg alltid med endel godbiter, så han pleier å få en strupe (tyggebein) på lørdagen, men han får tyggeting på hverdagene og så.. han har somregel alltid noe å tygge på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 einstein & Charlie får en del "weekend snop" men ikke kun lørdag, som regel får de hver et tyggeben 21 cm af råhud, og evt nogle strips af griseøre, tørfisk eller politistav af tørret kød, men de får som regel også lidt i løbet af ugen. Einstein indikerer altid når han mener det er tid til snop, så går han den til den skuffe det bliver gemt i, og bliver små fjollet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Chantana får som regel lørdagsgodt ja. Enten griseøre, vom eller oksepenis ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Frøken har fått et tyggeben av oksehud ellernoe i dag Det var 50 stk. i pakken (ganske små) så hun har kanskje gått litt lei av de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 De pleier å få lørdags kos.. griseøre, grisehale, strup, elr no.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 17. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 hehe, her er det bare slik at når vi gjør lørdagshandelen ( snop, brus osv.. ) så er det alltid noen som legger noe snop oppi korgen til vi er ferdige Det blir liksom bare slik at hvis vi kjøper til oss, så kjøper vi til han og, han er tross alt et familie medlem han og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Prada får endel godbiter under trening, så vi har ikke noe fast rituale med lørdagsgod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Har heller ikke tenkt over det. Men før pleide vi å gi Gipsy fast om lørdagen. Men når vi fikk Blondie så var det ikke noe spessielt. De får godt innimellom, også om lørdagen får de pizza skorper eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millis Skrevet 18. November 2007 Rapporter Share Skrevet 18. November 2007 Her i huset er det ett griseøre på lørdag som er snopet... Her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 18. November 2007 Rapporter Share Skrevet 18. November 2007 Hun pleier å få en liten bit av et tyggeben? hver dag etter jeg har pusset tennene hennes(jeg er veldig flink til å glømme tannpussen, desverre) som belønning. Også får hun et helt på lørdagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 18. November 2007 Rapporter Share Skrevet 18. November 2007 Nå handler vi bare en dag i uka (lørdager), så da kjøper jeg alltid med endel godbiter, så han pleier å få en strupe (tyggebein) på lørdagen, men han får tyggeting på hverdagene og så.. han har somregel alltid noe å tygge på. Oi. Hvordan er det mulig å bare handle én dag i uken? Her ligger det stort sett alltid tyggeben, grisehaler, griseører osv., rundt om i huset, så bisken har konstant tilgang, ikke noe spesielt på lørdager. Bortskjemt? *Flir* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar