ipadda Skrevet 14. November 2007 Rapporter Skrevet 14. November 2007 hei! mitt navn er Teddy, jeg er en bc-mix. Jeg bor hos en familie på Kvernaland Jeg er 7 år og født den 21.08.00. Familien min hentet meg på nærbø, en sen oktobers kveld, og siden har jeg vært med på mye rart. Jeg elsker tur i skog og mark, så sant det ikke regner Ellers, så liker jeg også og være med på alt det andre som skjer, og blir skikkelig lei meg hvis jeg ikke er der det skjer. Jeg liker veldig godt og leke med andre hunder, og gå tur på stranden er favoritt. Elsker og bade, så sant ingen tvinger meg til det! Akkurat nå for tiden går jeg kurs med eieren min, her på kvernaland, dette er artig men jeg går fort lei hvis vi repiterer ting for mange ganger! Her er et bildet av Teddy på borestranden.
TineSimbaNana Skrevet 14. November 2007 Rapporter Skrevet 14. November 2007 Så fin hund Gjerne flere bilder
ipadda Skrevet 14. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 14. November 2007 På borestranden, samme dag stranden igjen... PINNE!!! Springer så sanden fyyker! Fotostudio på skolen. tror han likte det jeg.. Lurer på hva han tenker Hele flokken.. Labradoren og dsg-en er læreren min sine Fiiiiiin Et bilde fra "snøen" her i helgen...
ipadda Skrevet 14. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 14. November 2007 Tusen Takk kan ikke annet en å si meg enig!
siljestokka Skrevet 14. November 2007 Rapporter Skrevet 14. November 2007 Heihei . Flere Bc-blandinger . Alltid gøy å se forskjellige bc-er.. . Ps: Borestranda er bare digg .. men liker Orre bedre . Mindre folk som bryrseg om du har hunden løs
TineSimbaNana Skrevet 14. November 2007 Rapporter Skrevet 14. November 2007 For en herlignydeligpenfin hund
ipadda Skrevet 14. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 14. November 2007 hehe, jeg har aldri fått klager på borestranden.. men nå pleier ikke min springe så langt heller
siljestokka Skrevet 14. November 2007 Rapporter Skrevet 14. November 2007 hehe, jeg har aldri fått klager på borestranden.. men nå pleier ikke min springe så langt heller I grunnen ikke jeg heller når jeg tenker meg om Han er så flink så.. Husker det var noen fugleverner folk som klikka fordi vi hadde hunden løs .. <_< Vi pleier å ta hensyn til andre folk/dyr selv om vi har han løs
ipadda Skrevet 15. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 15. November 2007 Disse bildene tog jeg for nøyaktig 6 mnd siden
siljestokka Skrevet 15. November 2007 Rapporter Skrevet 15. November 2007 Ser ut som om han liker å bli tatt bilder av ... I motsetning til min <_< .. Er så kjedelig atte
ipadda Skrevet 16. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 16. November 2007 Takk Annika Du har kje fått sjansen til å se han i real life, har du ?
Artemis Skrevet 16. November 2007 Rapporter Skrevet 16. November 2007 Virkelig flotte bilder av en usendvanlig pen BC-mix!
ingalinn2 Skrevet 16. November 2007 Rapporter Skrevet 16. November 2007 En veldig nydelig BC-blanding.
Aya Skrevet 16. November 2007 Rapporter Skrevet 16. November 2007 Vakker:D Bore er herlig, men her er Hellestøe favoritten, fordi det ikke er båndtvang der gjennom vinteren.. Nydelig var han!
ipadda Skrevet 17. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 17. November 2007 hmm, tror ikke jeg har vært på sistenevnte.. Bore er det nermeste, greit nok!
Ninahz Skrevet 17. November 2007 Rapporter Skrevet 17. November 2007 Å helledussen så heldig du er da ! Han var jo helt utrolig nydelig Så fine bilder du har tatt av han også
-Vilde- Skrevet 19. November 2007 Rapporter Skrevet 19. November 2007 Aawww så pen han så nesten ut som en aussie
Maria Skrevet 21. November 2007 Rapporter Skrevet 21. November 2007 Nydelig blanding må jeg si Så aktiv ut også. hehe
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar