Gå til innhold
Hundesonen.no

Chattis <3

Walla

Recommended Posts

Skrevet

Chateau eller Chattis som vi kaller han er en dansk varmblods som står på Høgås i Asker.

Han er 1.70 i m.høyde og vis du ser etter kan blesset i panna hans se ut som et spørsmåls tegn ;)

Starter sprang og dressur med han, noe som han mester kjempe bra :devil:

The one and only horse for me <3 xD

post-2914-1194806636_thumb.jpg

post-2914-1194806652_thumb.jpg

Skrevet
Takk :no: Ja.. Dressur og sprang.. ;D
Å, så gøy da, jeg vil også, men må vente til ungene blir større, og til jeg får meg egen hest :-)
Skrevet
han va fin :no:

Tusen takk :) *stolt* :rolleyes: xD

Å, så gøy da, jeg vil også, men må vente til ungene blir større, og til jeg får meg egen hest :-)

Du burde glede deg ;P

• 2 weeks later...
Skrevet

Nydelig! Jeg har ridd på storeberg et par ganger, men det var på Dikemark jeg holdt til.. Frem til jeg fikk min egen hest.

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Skrevet
Peeen :blink: Har du sprang bilder av han også?

Det har jeg :hug: Skal legge de inn når jeg får tak i de :)

Vi skal lage en sånn film på skolen.. Så skal vi bruke Chattis da :x Legger inn filmen her når den er ferdig så kan dere få se :hug:

• 2 weeks later...
Skrevet
PEN! Synes blisset hans lignet litt på et hestehode også jeg :lol:

Ja når du sier det.. ;P

Vi skal bytte stall nå da.. Til høgås.. =/

Litt trist.. men,men.. det er jo helt sikkert fint der også..

NB: Nå ligger filmen på: youtube filmer :lol:

• 2 months later...
Skrevet

ohh.. Den var fin ha.. Har hatt svensk halvblods jeg da. Savner hest ja, men får bli når barna er store og ute av redet... Hest tar mye tid. .Men gud, så trivelig tid :lol:

Skrevet

Enig (= Har et nytt bilde av han og meg.. Scanneren må bare bli instalert først så legger jeg det inn :whistle:

Skrevet

Høgås er vel ganske greit, selv om det ikke er helt samme konkurransemiljøet som på Storemark? Men jeg tror du kommer til å trives, det er jo knallfint turterreng rundt der, og ikke så langt til hverken Dikemark eller Steinset. Okey, litt langt til Steinset:p Men allikevel! Han er skikkelig nydelig :blink:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...