Jump to content
Hundesonen.no

Fuktsikkert teppe

SFX

Recommended Posts

Jeg ser enkelte har et teppe som på den ene siden minner om et ordinært teppe, men på undersiden er det et materiale (presenning?) som ikke trekker til seg vann, og dermed kan hunden ligge tørt på våte og fuktige underlag. De jeg har snakket med har fått teppene som bonusgave av fôrprodusenten sin, og jeg skifter ikke fôr for å få et teppe. Det må da være andre som synes disse teppene virker smarte, og selger de? Men hvem?

Blir veldig glad for tips og linker, og har lommeboka klar! :-)

Det er ment til å ha med på utendørs utstillinger og andre stevner. Gode underlag i buret har jeg, men det er jo ikke alltid praktisk eller nødvendig å ha med/bruke bur, og det er greit å ha et tilbud til hunden mens man venter ti minutter på utsiden av ringen, uten at hunden blir våt av underlaget. Så det er altså mest fukt, ikke så mye kulde, jeg trenger beskyttelse mot.

Men takk for link!

Høres ut som du mener et slags piknik-teppe? (har prøvd å google for bilde..men, men) De ser ut som vanlige tepper på forsiden, men er dekket av plast på baksiden slik at de er vanntette. I sommer fikk du slike overalt, typisk biltema, Kid, princess og slike steder. Lykke til :whistle:

Høres ut som du mener et slags piknik-teppe? (har prøvd å google for bilde..men, men) De ser ut som vanlige tepper på forsiden, men er dekket av plast på baksiden slik at de er vanntette. I sommer fikk du slike overalt, typisk biltema, Kid, princess og slike steder. Lykke til :whistle:

Ah, takk for forslag! Det kan jo passe bra - og de er sikkert i salg i butikkene til utstillingssesongen utendørs begynner igjen.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...