Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger kort info/sammendrag om div. hundesporter


Havana

Recommended Posts

Jeg skal skrive litt kort info om ulike hundesporter/aktiviteter til en havanaisside. Formålet er å gi en presentasjon av hva man kan drive med med hunden og gjerne være litt inspirerende for å få folk til å komme seg ut av sofaen. Jeg har fått akutt skrivesperre og har jo heller ikke drevet med alt dette selv.

Er det noen som vil hjelpe meg med forslag til tekster? Det skal være lett forståelig for ferskinger, uten for mange faguttrykk. Ca. 100-200 ord (+/-) for hver sport. Kom også gjerne med gode linker.

Først og fremst

- Lydighet

- Agility

- Freestyle

og eventuelt

- Spor

- Rallylydighet

- Terapihundarbeid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal skrive litt kort info om ulike hundesporter/aktiviteter til en havanaisside. Formålet er å gi en presentasjon av hva man kan drive med med hunden og gjerne være litt inspirerende for å få folk til å komme seg ut av sofaen. Jeg har fått akutt skrivesperre og har jo heller ikke drevet med alt dette selv.

Er det noen som vil hjelpe meg med forslag til tekster? Det skal være lett forståelig for ferskinger, uten for mange faguttrykk. Ca. 100-200 ord (+/-) for hver sport. Kom også gjerne med gode linker.

Først og fremst

- Lydighet

- Agility

- Freestyle

og eventuelt

- Spor

- Rallylydighet

- Terapihundarbeid

På siden til freestyle foreningen finner du masse info om freestyle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...