Iris Skrevet 2. November 2007 Rapporter Share Skrevet 2. November 2007 Nå er det bestemt at jeg skal få min lille drømmevalp, og da er det påtide å undersøke litt rundt dette med valpekurs osv. Er det noen i Rogalandsområdet som har noen gode erfaringer fra kurs, og har lyst til å veilede meg litt ved å velge riktig plass? Nå har riktignok ikke valpen kommet enda, men det kan jo være lurt å ha planene klare likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 2. November 2007 Rapporter Share Skrevet 2. November 2007 Jeg skal gå kurs hos www.siddishundeskole.com nå, og jeg synes de er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim&Zizou&Cuba Skrevet 7. November 2007 Rapporter Share Skrevet 7. November 2007 Hvis du tar deg en tur på Åsen, nærmere bestemt Sør - Rogaland Brukshund klubb, vil du finne godt kompetente instruktører. De har egen hjemmeside med oversikt over kurs..ved siden av finner du også det kommunale friområdet for hunder i sentrumskjernen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 7. November 2007 Rapporter Share Skrevet 7. November 2007 Hvis du tar deg en tur på Åsen, nærmere bestemt Sør - Rogaland Brukshund klubb, vil du finne godt kompetente instruktører. De har egen hjemmeside med oversikt over kurs..ved siden av finner du også det kommunale friområdet for hunder i sentrumskjernen Litt ot; trener du der? Lydighet? Trener agility der jeg Men det spørs helt hva slags treningsmetoder du ønsker å bruke også når du skal finne deg kurs og instruktører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim&Zizou&Cuba Skrevet 9. November 2007 Rapporter Share Skrevet 9. November 2007 Jeg trente der tidligere, når jeg hadde hund (BC) som var brukende til agility En Sør - Afrikansk Boerboel er ikke en hund som bør brukes til så mye agility, med såpass mange kilo er det lett å få skader. Lydighet trener jeg selv, etter å ha hatt en del hunder opp igjennom årene - anser jeg meg selv som kompetent nok til å ta denne biten uten å gå på kurs hver eneste gang jeg får en ny hund, men jeg anbefaler sterkt de som ømsker å trene om å ta seg en tur på Åsen. Der er det gode instruktører og det kommunale friområdet innbyr til sosial kontakt, noe våre firbente trenger mye av Var en del på det kommunale friområdet i fjor vinter, men min Boerboel - gutt trivdes ikke så godt der. Pga størrelse ble han utsatt for mye dominans, og når ikke eiere av dominerende bikkjer orker å ta hensyn til hvilken type hund de har, så ble det bare stort sett negativt å være der. Men det betyr ikke at det er slik nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar