C.J Skrevet 29. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2007 Podenco? Jeg som trodde denne skulle bli litt vanskeligere enn den forrige rasen jeg beskrev! Svaret er Podenco Ibicenco! Din tur, Gråtass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 29. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2007 Hmmm - Norsk rase - Størrelse under 60 cm - Livlig hund med vennlig temperament - korthåret, gul rød,sort med hvitt er tillatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 29. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2007 Lundehund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 29. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2007 Lundehunden tipper jeg og . Eller norsk buhund eller elghund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 29. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2007 Eller dunker eller haldenstøver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 29. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2007 jeg er rimelig sikker på at svaret er dunker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 29. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2007 Dere tar feil alle sammen.. Legg merke til KORTHÅRET.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 29. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2007 Hygenhund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 29. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2007 Hygenhund? Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 29. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2007 Hygenhund? har jeg aldri hørt om engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 29. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2007 Wikipedia vet du. Men okei, jeg har en lett en. -Fra Storbritannia -Ble brukt til å beskytte landflekkene til de rike fra krypskyttere -Farger: brindle og rød -Er en ypperlig familiehund, til tross for størrelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 29. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2007 Tenker Boxer, men de kommer jo fra tyskland :S Må jo være en stor hund, siden du sier den er en ypperlig familiehud til tross for størrelsen... Hvordan er pelsen da?? EDIT Kan det være Bullmastiff ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 29. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2007 Pelsen er kort og glatt. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 29. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2007 Bullmastiff.. Jeg tok edit på forige innlegg ????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 29. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2007 Åja, haha, jeg så ikke det. jepp, bullmastiff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 29. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2007 Jaaaaa Jeg klarte det . Neste rase : - Den er delt inn i to grupper på en måte: Altså etter hva pels den har. - Er ikke en VELDIG stor rase.. Ligger vell på middels. - Får den I mange farger (Alt fra Blålig, sort, rølig osv) - Kann få den med halestump og lang hale. - Er en ganske sjelden rase. I alle fall i Norge - Men det er noen her på sonen som har den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 29. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2007 Pyrenisk gjeterhund? Sikkert feil men jeg prøver meg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 29. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2007 Pyrenisk gjeterhund? Sikkert feil men jeg prøver meg nå <_< .. Trodde den skulle være Litt vanskelig jeg .. Men neida ... Ja det var Riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 29. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2007 <_< .. Trodde den skulle være Litt vanskelig jeg .. Men neida ... Ja det var Riktig Halo! Det var DU som som spurte Så morsomt! - Opprinnelsesland Irland - Første bruk var Reve -og grevlingjakt, brukes nå som selskapshund. - Finnes i fargene hvete, blå, rød brindle og svart brindle - regnes vel som en liten hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skessa Skrevet 29. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2007 Dachs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skessa Skrevet 29. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2007 Nei, fader. Leste feil. Dachsen er jo tysk^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 29. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2007 Irish Glen of Imaal Terrier ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 29. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2007 Irish Glen of Imaal Terrier ? Ja! Trodde den var vanskelig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 29. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2007 Jeg bruker nettet, vettu! Er fullt lovlig det! Ok, neste rase.. - kan ha alle farger utenom hvit, hvitflekket og leverbrunt - har samojed blant sine forfedre - reservert overfor fremmede - kraftig - middelsstor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 29. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2007 Eurasier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar