charlotte Skrevet 18. August 2005 Rapporter Share Skrevet 18. August 2005 Jeg har trent apport til den store gullmedaljen om dagen, men jakt-labb valpen min. Hun har foreløpig kun apportert på land, og begynner å få inn det å kunne sitte rolig mens "fuglen" (dummy) faller, kunne vente rolig på kommando, og styrte ut på SØKAPPORT, huske hvor den falt, søke i sikk-sakk osv. Hun er kort sagt et naturtalent, men jeg hadde ikke regnet med noe annet faktisk Det er en grunn til at jeg importerte akkurat henne, og ikke gikk til nærmeste labradorkennel i Norge og ba om en feit tønne av en valp. Nå har jeg også presentert henne for vannapport, og her ser dere hvordan det gikk: Med andre ord: En dyktig apportør til å være bare 4 mnd gammel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 18. August 2005 Rapporter Share Skrevet 18. August 2005 WOW så flink hun var!!! =D> =D> =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 18. August 2005 Rapporter Share Skrevet 18. August 2005 WOW Fantastisk flink da! Greier ikke å få min til å fatte pointet jeg... :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 18. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. August 2005 Ja, Lisa er flink! Typisk labrador med enorm arbeidsvilje, uansett når på døgnet og hvilket vær det er. En god apportør hopper uti vann på 5 grader, avleverer rask og effektivt uten å somle og rister seg på kommando Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 18. August 2005 Rapporter Share Skrevet 18. August 2005 Imponerende! =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 18. August 2005 Rapporter Share Skrevet 18. August 2005 Så bra. Har drevet litt med Zico, han har begynt å fatte pointet nå, men har blitt litt for lite trening i sommer. Til høsten blir det nok bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 18. August 2005 Rapporter Share Skrevet 18. August 2005 =D> Kjempe bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 18. August 2005 Rapporter Share Skrevet 18. August 2005 veldig bra =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 18. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. August 2005 Kjempegøy å trene når ting går fremover hvertfall. Hun tar alt så lett og naturlig, og jeg slipper å korrigere henne hele tiden. Regner med å ha vannapporten og dirigering, fløyta og avstandskommando inne i løpet av noen mnd. Så kan jeg presentere henne for ordentlig fugl! Det gleder jeg meg til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calum Skrevet 19. August 2005 Rapporter Share Skrevet 19. August 2005 Så flink hun er , og bra bilde. Virker som om hun virkelig trives med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 19. August 2005 Rapporter Share Skrevet 19. August 2005 Jeg blir så glad når jeg ser folk bruker hundene til det de er ment til! Supert bilde, og dyktig liten valp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 19. August 2005 Rapporter Share Skrevet 19. August 2005 Så flink hun er!! nydelig golden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 19. August 2005 Rapporter Share Skrevet 19. August 2005 Så flink hun er!! nydelig golden... *kremt* jakt-labbis, ikke golden *kremt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 19. August 2005 Rapporter Share Skrevet 19. August 2005 åja! jøss :oops: at jeg kan ta så feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar