Jump to content
Hundesonen.no
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Hei, ser dette er et gammelt innlegg men spør og håper på svar! Min staff på snart 3 år har samme utfordringer (halter veldig i perioder) veterinær mener de ikke ser noe avvik på ryggsøylen men en behandler vi bruker som er osteopat m.m. på hund mener han har blokkeringer i korsrygg og da jeg viste henne bildene mener hun han har forkalkninger akkurat der du tenker din har… hvordan har det gått hos dere? Mvh Anca 
    • Her jeg bor er det flere som ser ut som at de har dårlig helse når de er ute med hunden sin. De går saaaaakte og kommer ikke så langt. Men det ser virkelig ut som at hundene takler et slikt liv også bra. De snuser, hilser på de andre hundene/vennene sine. Hundene ser helt normalt lykkelige ut. De kommer gjerne ikke langt, men de får kanskje mange korte turer etter hvordan helsen til eieren er. Jeg har aldri reagert negativt på dette. Det er bare viktig at folk som har fysiske begrensninger kjøper hund av raser som er rolig og ikke krever for mye fysisk aktivitet. Det som er trist er de hundene som aldri kommer ut. De ser vi jo ikke
    • "Owning a dog is a privilege, not a human right."
    • Har man ikke råd til å ivareta hunden økonomisk så kan man naturligvis ikke ha hund, er det virkelig noe å diskutere engang? Hvordan løser man akutt livmorbetennelse på en søndagskveld hvis man lever under fattigdomsgrensa?
    • hvis man absolutt ikke har tid eller evne til å ha hund, så kan man jo kanskje velge en katt, som "aktiviserer seg selv" mer?
  • Nylig opprettede emner

• Create New...