Gå til innhold
Hundesonen.no

Min vennindes dogo canario


turbogutten

Recommended Posts

Jeg og venninden min har tatt noen nye utstillingsbilder i dag og vurderer å melde på vikingskipet :) Han er 17 mnd.

DSC_0161copy.jpg

DSC_013e9copy-1.jpg

KopiavDSC_01411.jpg

DSC_0176copy.jpg

DSC_0169copdy.jpg

Nyt bildene! De er de lyseste bildene som er hans farge, jeg har lekt meg litt i photoshop bare hehe

Bare skriv generelt hvordan dere synes han ser ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet lite om hvordan er dogo skal se ut, men jeg ville hatt noe mer i fronten(fiksert på bryst og bakbensvinkler jeg, hihi), og han ser veldig høy ut bak, det kan muligens rette seg om han strekkes langt nok ut bak, og da tror jeg overlinja vil rette seg mer. ellers så han jo søt ut, hehe, så ut som han hadde gode steg og fint driv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet lite om hvordan er dogo skal se ut, men jeg ville hatt noe mer i fronten(fiksert på bryst og bakbensvinkler jeg, hihi), og han ser veldig høy ut bak, det kan muligens rette seg om han strekkes langt nok ut bak, og da tror jeg overlinja vil rette seg mer. ellers så han jo søt ut, hehe, så ut som han hadde gode steg og fint driv.

takk :) Han er nok langt fra perfekt hehe ;) stiller mest for kritikken, de skal være høye bak men han er kanskje litt for høy ;) Endel understiller de faktisk sånn at de skal bli høyere bak.. De tingen jeg tror er "feil" med han er: Han har nok for lang og ikke bred nok snute, han har litt dårlig stopp også har han krøll på halen ;) også er det sikkert en haug med småting hehe, han er også litt for pinglete og myk i gemyttet men ikke dårlig i gemyttet bare skvetten for enkelte ting ;) Vi melder nok på også får vi se om vi velger å gå inn i ringen eller ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Han ser da god ut, men som du skrev: han er ung enda og molosserrasene er ikke voksne før de passerer ca 3års-alderen. Om dere kommer til Hamar skal jeg titte etter dere, skal selv stille min eldste tispe (om hun ikke har fått løpetid da).

Lykke til :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser da god ut, men som du skrev: han er ung enda og molosserrasene er ikke voksne før de passerer ca 3års-alderen. Om dere kommer til Hamar skal jeg titte etter dere, skal selv stille min eldste tispe (om hun ikke har fått løpetid da).

Lykke til :icon_fun:

Ja han kommer nok til å utvikle seg mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råflott hund.

Men jeg trodde disse var tigerstripede jeg :)

Men det finnes vel forskjellige farger ? ;)

Den finnes Brindlet i alle nyanser fra meget varm og mørk til lys grå eller blond. Fawn i alle nyanser til sandfaget. Det kan forekomme hvitt på brystet, nederst på halsen eller strupen, på forpoter og bakben – det er ønskelig med så lite hvitt som mulig.

Masken er alltid sort, og må ikke nå ovenfor øynene.

Har sett fra nesten helt sorte til nesten Turbo røde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...