Gå til innhold
Hundesonen.no

Øye til hamsteren min er helt gjenn klistret

Hamsteren

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • 7 months later...

HeiHei!

min hamster har akkuratt det samme, den har også en rød bitteliten klump over. jeg er redd, fordi han er gammel, men han lider ikke av dette. tar han med til dyrlegen snart, men stemoren min sier at siden han er så gammel kan det hende de må avlive han! er så lei meg for å tenke på dette, ( sorry om jeg skriver litt barnslig, er 13, skjønner du:P )

Gi meg noen gode råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeiHei!

min hamster har akkuratt det samme, den har også en rød bitteliten klump over. jeg er redd, fordi han er gammel, men han lider ikke av dette. tar han med til dyrlegen snart, men stemoren min sier at siden han er så gammel kan det hende de må avlive han! er så lei meg for å tenke på dette, ( sorry om jeg skriver litt barnslig, er 13, skjønner du:P )

Gi meg noen gode råd!

Trist å høre... Men jeg ville nok overbevist stemoren min om å dra til dyrlegen uansett.. Dyrlegen avliver han ikke bare fordi han er gammel hvis han kan bli behandlet å bli bra.. det er jo ikke noe bedre om hamsteren din skal gå rundt med vondt i øyet og få masse betennelse i det. .da vil den jo sikkert dø av det uansett ikke sant? Ser du bor i nærheten av oslo.. I Oslo finnes det en veterninær som heter Avivet. De er speialiter på burdyr og fugler.. de er kanskje en smule dyrere en andre vetrinærer, men de kan til gjengjeld masse om gnagere og andre burdyr :blink: Lykke til :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øye til hamsteren min er helt gjenn klistret og rødt rund

Hva skal jeg gjøre med det?

Jeg har et bilde men det er litt dårlig.

Takker for alle svar.

Huff da, håper alt kommer til å gå bra :blink:

HeiHei!

Gi meg noen gode råd!

Hei! Trist det med hamsteren din..Håper det ikke er så alt for ille.

Hadde også mange hamstere da jeg var yngre..Hva slags type har du? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Valpene har blitt store! Vil gjerne se oppdaterte bilder av resten av valpegjengen også 😍 Julehilsen fra Pod (8 mnd), Ild (1 år) og Floss (7 år).
    • Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...