Gå til innhold
Hundesonen.no

Loke = NUCH

tuppetroll

Recommended Posts

Gratulerer igjen:D Det var fortjent synes jeg! :icon_redface: Knott vil gjerne leke med Herr Sopp neste gang hun kommer til Østlandet, hun har en svakhet for kjekke herremenn nemlig (nevner i fleng; Bowie, Snorre, Cane, Willis.. Osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Teite Teite Annette som kommer bort til meg på utstillingen med den deilige belgerdotten sin <_< Jeg som har lagt belgerplaner på hylla (ihvertfall i mange år fremover). Blir ikke LITT syk nå jeg ser han jeg nei.... :)

GRATTIS med flotte resultater, han er og blir noe av det vakreste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teite Teite Annette som kommer bort til meg på utstillingen med den deilige belgerdotten sin <_< Jeg som har lagt belgerplaner på hylla (ihvertfall i mange år fremover). Blir ikke LITT syk nå jeg ser han jeg nei.... :)

GRATTIS med flotte resultater, han er og blir noe av det vakreste ;)

Jeg sleit voldsomt selv jeg..så du fine BIG valpen??*sukk* Det ER på tide at du får deg en svartingvalp vet du..fikser du susete dalmis så er ikke en gronnis noe problem *flir*

Aya: Loke liker også små frøkner..han liker de veeeldig godt faktisk <_< Playdate skal vi klare å fikse!

Takk igjen for alle gratulasjoner! Kom brått på at jeg har en svært bra statistikk som handler. Cert og Bir alle på alle forsøk :P

Jeg må jo bare være dritgod *knis* *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sleit voldsomt selv jeg..så du fine BIG valpen??*sukk* Det ER på tide at du får deg en svartingvalp vet du..fikser du susete dalmis så er ikke en gronnis noe problem *flir*

Nei så den ikke, LUKKET ØYA! :)

Skal jeg ha en svartingvalp sa du? Hvor blir det av SALUKIEN din da? Hæ Hæ Hæ?? ;)

Grattis så mye igjen, han er virkelig "stygg" altså. For jeg liker absolutt ikk den rasen.. Neeeida.. Sukk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...