Gå til innhold
Hundesonen.no

Video

Huldra

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har noen videoer jeg gjerne skulle lastet opp til bloggen min. Men jeg har ikke den ringeste anelse for hvordan jeg skal gå frem? Hadde noen villet være så snille å gi meg en "dummies-introduksjon" til noe sånt, så er jeg glad! :wub:

Mener å huske at jeg har lastet opp en video til photobucket i sin tid, men det var fra mobil. Disse jeg har nå er opptil 6 min lange og ligger på en DVDplate (tror jeg), og jeg vil gjerne at de ikke skal være så treige å få spilt av (kanskje det ko6mer mest an på maskinen til de som vil spille de av, da..?) :wub:

Skrevet

Lag deg konto på youtube og last dem opp der. Når du har lasta dem opp kan du trykke i et vindu som det står "embed this video" (eller noe sånt), det er en html-kode som du limer inn der i bloggen du vil ha videoen. Da kommer videoen opp som et bilde med avspillingslinje under inntil man trykker på play, og det går fort å laste videoen for den som skal se filmen. Tror klipps.no fungerer tilsvarende.

Skrevet
Lag deg konto på youtube og last dem opp der. Når du har lasta dem opp kan du trykke i et vindu som det står "embed this video" (eller noe sånt), det er en html-kode som du limer inn der i bloggen du vil ha videoen. Da kommer videoen opp som et bilde med avspillingslinje under inntil man trykker på play, og det går fort å laste videoen for den som skal se filmen. Tror klipps.no fungerer tilsvarende.

Flotte greier! Og det er ingen tidsbegrensning so jeg vil komme i klammeri med, hvis jeg vil laste opp opptil 6 min?

Skrevet

Eller bruk vimeo, som gir såååå mye bedre videokvalitet sånn at det er mulig å se at det er en hund på filmen liksom.. :rolleyes:

Vimeo.com - der kan du laste opp 250 mb i uka..

Skrevet
Eller bruk vimeo, som gir såååå mye bedre videokvalitet sånn at det er mulig å se at det er en hund på filmen liksom.. :rolleyes:

Vimeo.com - der kan du laste opp 250 mb i uka..

Takk for tispet! :wub: Og det er sånn at jeg kan legge en linke-ting i bloggen fx, sånn at videoen kan spilles av der? *grønn*

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvor mange gram skal valp på 4 mnd ha på acana? Får ikke 120g til å stemme når han skal ha 160g på andre merker? Vi holder på å bytte fra monster til acana. 
    • Det er veldig vanskelig å si hva som er "bedre" uten å vite hvordan forutsetningene ser ut. Hvis det er hjelp til rasevalg du vil ha så er det kanskje greit å lage en egen tråd til det med informasjon om hvilken erfaring du har med hund, hvordan hverdagen din ser ut, hvor mye aktivitet vil hunden få, har du planer om noe målrettet aktivitet/sport osv. Hvilke kriterier har du mtp. lyd, pelsstell, støvsuging, størrelse på hunden?  Med denne informasjonen er det lettere å gi råd om en rase som kan passe til ditt potensielle hundehold. Det er helt sikkert flere raser som kan passe kriteriene, og mange som ikke gjør det. 
    • Svarer dere begge to her. Ser at dette kanskje er en god grunn til å vurderer andre raser. Kanskje Aussie eller Collie er bedre?
    • Har ofte erfaring med at de jeg spør på utstillinger eller andre stevner bare roser hunderaser helt og forteller kun det positive. De jeg snakka med på messen var kun positive til rasen.
    • Jeg har møtt noen fine individer, men ikke nok til at jeg tenker at rasen er en fin og god brukshund. Alt for mye merkelig mentalitet ute å går, og allergi og hd
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...