Gå til innhold
Hundesonen.no

Litt for smart hund

Mud

Recommended Posts

Airedale terrieren jeg hadde før var en hund etter såpe, og klarte han å stjele en mens jeg var ute slukte han hele, for så å spy over hele stuen.. Herlig! Likevel satt han alltid og tigget etter såpe hvis jeg dusjet.. Hehe :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK for at du skreiv det innlegget akkurat nå..jeg la merke til at det trakk litt på beina mine liksom..leste innlegget ditt og det demret. Glemte å låse døren..

Det er bekkmørkt ute og det er en vei rett på utstiden. Det kom en bil i det jeg kikket ut den (ja, du gjettet det) åpne døra og jeg hadde vett til å vente til den hadde passert før jeg ropte inn Loke som - helt riktig- var på andre siden av veien viste det seg. MØKKABIKKJE! Jeg får så lyst til å slå han i hodet med noe hardt og skrike når han skremmer meg sånn! Dumme dyret! Men neida, jeg må pent bort til den tidligere nevnte godbitskuffen og gi han masse godis fordi han kom når jeg ropte. :wallbash: :bug:

Kjenner til den der du <_< Jeg er glad vi har to dører mellom oss og ytterdøra, og siden jeg fryser lett så blir den inn til stua holdt lukket. Bra han kom når du ropte iallefall.! Kjenner jeg min sorte rett hadde han lukket ørene og funnet et fint rådyrspor å følge istedet :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal dyret han..han kommer stort sett på innkalling <_< Sånn med mindre det er andre hunder han må sjekke ut først...

Men det er søren meg kort i mellom hat og kjærlighet her i gården noen ganger, det hender jeg ønsker jeg hadde en hund som bare gjorde vanlige hundeting liksom. En som ikke overasker meg hele tiden. Heldigvis for han har han bøtter av sjarm..

Magpie: Såpe!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan være glad dere har hunder som "bare" åpner dører, man kan jo låse (eh.. hvis man husker det).. mine prøver gnage seg ut gjennom dørkarmen.. <_< Og når jeg nå har fått sprayet på bitterspray så hadde de selvsagt funnet skuffen med mel og sånn i går, klin utover hele huset! :icon_redface:

Jeg ønsker meg sterkt hunder som SOVER når jeg er på jobb! <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...