Theresesia Skrevet 21. September 2007 Rapporter Share Skrevet 21. September 2007 Noen som har kjennskap til bra oppdrettere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 22. September 2007 Rapporter Share Skrevet 22. September 2007 Jeg har kjennskap til endel oppdrettere. Hva er det du ønsker å bruke hunden til? Linjene varierer veldig fra show og working. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Theresesia Skrevet 22. September 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. September 2007 Hei! Siden jeg vil ha middels mosjonsbehov på hunden, er det kanskje best å ikke velge fra brukslinjer eller? For da får du vel en hund med mye mer motor? Jeg tenker å ha hunden som selskaps-, familie- og turhund. Stille den litt, og trene litt lydighet, kanskje spor og. og så går vi en del tur da. Men ellers så ønsker jeg en rolig hund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Theresesia Skrevet 22. September 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. September 2007 Jeg har fått 2 tips da. Kennel Willemo og Inger Andersson i Oslo. Noen som har kjennskap til disse to kennelene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 22. September 2007 Rapporter Share Skrevet 22. September 2007 Det du er ute etter da er nok en golden fra show linjer ja Flotte familie og tur hunder! Sender noen oppdrettere til deg på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 22. September 2007 Rapporter Share Skrevet 22. September 2007 Kennel Kavillfa og Kennel Fab-Four Disse har hunder du vil stortrives med, også finner du ikke mer herlige damer enn Torill (som driver kavillfa) og Anne-Mette (som driver fab four) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Theresesia Skrevet 23. September 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. September 2007 Hva med Chribas eller Pemberley? Noen som har kjennskap til disse oppdretterne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 23. September 2007 Rapporter Share Skrevet 23. September 2007 Slenger meg på fab four samt Kennel Rintilla (Flat og Golden) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar