Gå til innhold
Hundesonen.no

Bretinden.com


Carina

Recommended Posts

Synes siden din er ordentlig harmonisk og fin nå, avslappende å surfe rundt der. Ser jo også ut som Cane gjør en god jobb i skogen, blir spennende å se hvaslags resultater du kan høste med han etterhvert :lol:

OT - Så Ipovideoene nå, og jeg trodde det var sånn at man bare skulle true dem med pisken og piske over dem - flere ganger på begge videoene treffer jo pisken hunden i ryggen så du hører smellet. Uhell eller er det med til vanlig også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes siden din er ordentlig harmonisk og fin nå, avslappende å surfe rundt der. Ser jo også ut som Cane gjør en god jobb i skogen, blir spennende å se hvaslags resultater du kan høste med han etterhvert :o

OT - Så Ipovideoene nå, og jeg trodde det var sånn at man bare skulle true dem med pisken og piske over dem - flere ganger på begge videoene treffer jo pisken hunden i ryggen så du hører smellet. Uhell eller er det med til vanlig også?

Takker! Siden er ikke helt ferdig enda da, håper jeg snart får tid til å gjøre den komplett.

Ja, håper vi får til noe etterhvert, det skal ikke stå på bikkja iallefall - han er helt topp. Bare føreren kan få kontroll på seg selv og alle lemmene sine, så håper jeg vi kan komme et stykke på vei iallefall. :lol:

De skal vel ha to 'smekk' med (den svært myke) 'stokken', og det kan høres veldig brutalt ut - men det smeller mer enn det gjør vondt for å si det sånn. Den er som sagt helt myk, og jeg har aldri sett en eneste hund reagere i det hele tatt. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...