tuppetroll Skrevet 27. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2007 Synes siden din er ordentlig harmonisk og fin nå, avslappende å surfe rundt der. Ser jo også ut som Cane gjør en god jobb i skogen, blir spennende å se hvaslags resultater du kan høste med han etterhvert OT - Så Ipovideoene nå, og jeg trodde det var sånn at man bare skulle true dem med pisken og piske over dem - flere ganger på begge videoene treffer jo pisken hunden i ryggen så du hører smellet. Uhell eller er det med til vanlig også?
Carina Skrevet 27. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Oktober 2007 Synes siden din er ordentlig harmonisk og fin nå, avslappende å surfe rundt der. Ser jo også ut som Cane gjør en god jobb i skogen, blir spennende å se hvaslags resultater du kan høste med han etterhvert OT - Så Ipovideoene nå, og jeg trodde det var sånn at man bare skulle true dem med pisken og piske over dem - flere ganger på begge videoene treffer jo pisken hunden i ryggen så du hører smellet. Uhell eller er det med til vanlig også? Takker! Siden er ikke helt ferdig enda da, håper jeg snart får tid til å gjøre den komplett. Ja, håper vi får til noe etterhvert, det skal ikke stå på bikkja iallefall - han er helt topp. Bare føreren kan få kontroll på seg selv og alle lemmene sine, så håper jeg vi kan komme et stykke på vei iallefall. De skal vel ha to 'smekk' med (den svært myke) 'stokken', og det kan høres veldig brutalt ut - men det smeller mer enn det gjør vondt for å si det sånn. Den er som sagt helt myk, og jeg har aldri sett en eneste hund reagere i det hele tatt.
Shilamon Skrevet 27. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2007 så ikke at du hadde svart meg etter forrige innlegget ditt, men kan iallefall glede deg med at idag funket siden og den var like strålende som jeg trodde:)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar