Jump to content
Hundesonen.no

Shetland sheepdog

ElinT

Recommended Posts

Er bitt feil diskvalifiserende på sheltie? Eller er det mulig å få en 2 premiering på en med en skjev (veldig skjev :rolleyes: ) hjørnetann, jeg tror hunden er bra sånn ellers? Eller er det ikke vits å prøve?

Dette er en agility hund med en eier med store ambisjoner, som gjerne vil ha muligheten til å bli ag champion sånn langt inn i fremtiden, og så har jeg fått spørsmål om å stille han...

Bare å prøve det.. Ikke alle dommere er veldig nøye på tenner, men tyskere er vel kjent for å pirke på det? Jeg stilte en annens sheltie for en engelsk dommer, han hadde skjeve tenner og fikk 2. Engelskmenn og irer har jeg intrykk av at sjelden gir noe dårligere enn 2. premie uansett..

Bare å prøve det.. Ikke alle dommere er veldig nøye på tenner, men tyskere er vel kjent for å pirke på det? Jeg stilte en annens sheltie for en engelsk dommer, han hadde skjeve tenner og fikk 2. Engelskmenn og irer har jeg intrykk av at sjelden gir noe dårligere enn 2. premie uansett..

Takk for tipset! Skader jo ikke å prøve, de betaler jo uansett og jeg får se om vi kanskje finner noe i nærheten etterhvert. *kikke etter engelskmann eller ire*

Av en eller annen grunn så tør jeg ikke stille egen hund selv,men å stille for andre gjør meg ikke noe :rolleyes:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...