Gå til innhold
Hundesonen.no

jeg lider av valpesyken


Tina&Ella

Recommended Posts

Det er ennå hele 6 dager til valpene forventes å komme til verden(deres ankomst er beregnet til ca 18 september) og jeg prøver forgjeves å få tiden til å gå. Jeg kan bare glemme å prøve å tenke på noe annet (tro meg, har prøvd) så bruker dagene til å lese om rasen, lese om apport, spor, valper osv osv.... men det blir man jo ikke akkurat mindre gira av :P

Har vært og tittet på valpeutstyr i en rekke dyrebutikk - og på merkelig vis så går jeg aldri tomhent ut derfra :P skjønner ikke hvordan det skjer :twitch:

Jeg tror jeg lider av noe som kan kalles valpesyken , det er jeg ganske så overbevist om - alle symptomene tyder på dette. ikke har jeg matlyst om dagen, ingenting frister og ingenting smaker godt (ikke engang taco :shocked: ) Jeg bruker en evighet på å sovne om natta, og når jeg først sovner så drømmer jeg om valper i hauger og lass :rolleyes: Kan ikke si jeg føler meg uthvilt når jeg våkner. Våkner før fuglene har stått opp (leses 05.00) og da hiver jeg meg over pc`n for å sjekke hjemmesiden til oppdretter (det kunne jo ha kommet valper i løpet av natta ) :rolleyes:

Blir nesten litt oppgitt over meg selv, jeg har jo blitt helt tussete.

Så nå sitter jeg her da, med valpebånd, bilbur, halsbånd, hundeleker og tyggebein , børste og klotang - og ingen valp.

oh - what to do, what to do :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. :P Kjenner meg igjen selv.. :twitch: Det er kjempe koselig, men ikke det att du må vente..

Jeg sier bare, GLED deg masse.. Er midt oppi valpetiden nå, å tannfelling har begynnt.. Det er en herlig tid.. :P :P Håper du får en super valp hjem, og at du koser deg masse med den.. :P Du har jo igjen en stund og vente enda.. :P Men bare glede deg..

Det er helt suuuupert.. :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tiden må du jo bare nyte, det er jo bare herlig å glede seg til noe så fint som en valp, og i mellomtiden kan du jo virkelig forberede deg på å få den i hus.. det virker det som at du allerede har, men allikevel :P

Og når valpen har kommet, da må du virkelig kose deg, for den tiden går fort! Ønsker deg lykke til i tiden fremover :twitch:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner akkurat hvordan du har det!!

Jeg bestilte hund før de han var kommet til verden, og jeg ventet og ventet! Kjente meg bare MÅTTE kjøpe litt stæsj når han allerede var et par dager gammel.

Merkelig nok hadde jeg ikke den følelsen HURRA JEG SKAL HA VALP!! før vi kjørte inn på gårdsplassen og så åtte nøster i en inngjerding! Jeg ble helt vill og måtte kosemose med alle. Jeg måtte da velge mellom FEM gutter. Gjett om det var vanskelig da.. Men min skilte seg ut med de fire hvite labbene, og da var valget gjort!

Men du verden så fort de vokser. Så valpebilder av min her i dag, jeg jeg ble nesten på gråten. Nå er han jo et stort beist i forhold til hva han en gang har vært. hehe.. Søtnosen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hopper jeg snart ut av mitt gode skinn her. Fikk mail av oppdretter nå, og de har vært på røntgen med tispa i dag. Der så de tydelig at det lå 6 valper + at de muligens kunne skimte to til skjult bak ribbeina til moren........... :P :icon_fun:

Valpene har ikke falt ned ennå, så hun regner med de kommer først ¨på slutten av neste uke. Dette er nesten for spennende for min del altså.... blir litt små-rar av dette :rolleyes: er jo så iverig !!

Nå gleder jeg meg virkelig - oppdretter skal ringe meg så fort valpene har kommet til verden :twitch::P

Hurra hurra hurra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner godt til den "valpesyken", har nettopp vært, og er der selv :twitch: Ventet på et kull jeg var interessert i, og gleden var STOR når jeg fikk vite at det blir valp på meg derfra! Valpene er snart 4 uker gamle, tiden går sakte gitt. Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :P

Lykke til, håper det blir valp på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner deg godt! har hette sånn jeg ogå.. men nå er det bare 4 dager til valpen er i hus! også har vi jo fått besøkt de et par ganger, men det gjør jo bare at tiden går mye saktere.. sukk...Gleder meg så fælt :whistle: skal bli herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lenge siden jeg var der du er nå. Og jeg sier som de andre, nyyyyt valpetiden, den går altfor fort. Selv har jeg noen måneder igjen med valpetid, min lille tulle er bare tre måneder, men tiden flyr altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner godt til den "valpesyken", har nettopp vært, og er der selv :P Ventet på et kull jeg var interessert i, og gleden var STOR når jeg fikk vite at det blir valp på meg derfra! Valpene er snart 4 uker gamle, tiden går sakte gitt. Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :P

Lykke til, håper det blir valp på deg!

Nå er det ikke lenge før jeg får vite om jeg får valp, i løpet av denne uken som kommer nå ventes de :P

Håper ventetiden din går fort, er ikke lenge igjen før du kan reise og hente hjem skatten din :P

Ønsker deg masse lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det tirsdag 18 september- dagen oppdretter forventet valpene skulle komme på, men de befinner seg fortsatt trygt inne i sin mors mage :o Så jeg får nok smøre meg med tålmodighet i noen dager til ;) men det er virkelig ikke lett.

Var i dyrebutikken IGJEN i dag- så nå har jeg diverse forprøver på valpefor liggende (men det var jo gratis :Laugh: ) og klarte jaggu å røske med meg en leke og en kong også :) ...... kommer til å bli ruinert hvis jeg fortsetter sånn :rolleyes: hi hi

Men, morro er det- er godt å ha noe å se frem til, blir spennende å få en liten logretass inn i huset igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...