mbakkevold Skrevet 7. September 2007 Rapporter Share Skrevet 7. September 2007 Noen som har vært med på at ID-chipen har vandret fra det opprinnelige innstikks-stedet, til et annet sted på kroppen? Tina sin chip er nemlig helt nede ved "albuen" på framfoten, men ble satt inn i nakken...er dette vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 7. September 2007 Rapporter Share Skrevet 7. September 2007 Ally sin chip har også vandret. Den ligger forran på brystet hennes nå. Jeg lurte en stund på hva det kunne være for en klump, så jeg tok henne med meg til veterinæren og fikk ham til å sjekke det. Det han sa var at på enkelte hunder prøver kroppen å kvitte seg med den før den blir kapslet inn og vil dermed vandre litt i kroppen. Ally sin er kapslet inn nå og vil ikke vandre videre fra brystet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 7. September 2007 Rapporter Share Skrevet 7. September 2007 Ja, spesielt på små hunder med tynn hud (feks italiener) har jeg vært endel borte i det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barooo Skrevet 8. September 2007 Rapporter Share Skrevet 8. September 2007 Jada, Willy sin chip ligger i helt øverst i venstre frambein inntil brystet.... Veterinæren sier det er helt ok... så han får bare ha den der... :closedeyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AllStar Skrevet 8. September 2007 Rapporter Share Skrevet 8. September 2007 Det har jeg faktisk ikke tenkt noe over.. Da må jeg ut og sjekke det i morra, men det er vel ikke farlig om den har flyttet på seg? Kan sikkert bli vanskligheter med å finne den kanskje ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barooo Skrevet 8. September 2007 Rapporter Share Skrevet 8. September 2007 Det har jeg faktisk ikke tenkt noe over.. Da må jeg ut og sjekke det i morra, men det er vel ikke farlig om den har flyttet på seg? Kan sikkert bli vanskligheter med å finne den kanskje ? Vent til mandag, og gå innom veterinæren så kan de skanne etter den, med apparatet sitt.. Det er vissr smart å få gjort en gang i mellom allikevel, for å sjekke at den eri orden... Det er ikke farlig, ihvertfall, men greit å vite hvor den er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 8. September 2007 Rapporter Share Skrevet 8. September 2007 Zeldas chip har vokst seg fast rett over venstre frambein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 9. September 2007 Rapporter Share Skrevet 9. September 2007 Diva sin chip er vandret til langt ned på venstre skulder. Sean sin finner vi ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 10. September 2007 Rapporter Share Skrevet 10. September 2007 Diva sin chip er vandret til langt ned på venstre skulder. Sean sin finner vi ikke Da burde dere ID-merke hunden på nytt! Så vet dere at han har en merking som fungerer, i fall han skulle bli borte. Det er jo nettopp derfor vi ID-merker, som et ledd i å lettere kunne få de tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AllStar Skrevet 10. September 2007 Rapporter Share Skrevet 10. September 2007 Var ute for å sjekke dette i går og den satt der den skulle ; ) Men jeg fant en flått I panna *grøss* håper han ikke får noen sykdom nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 10. September 2007 Rapporter Share Skrevet 10. September 2007 Nana sin er på beinet, simba og loppa har den bak på i nakken. Jeg sjekket det med Nana siden jeg trodde den måtte sitte i nakken elr noe, men hun sa det gikk bra der den lå nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar