Gå til innhold
Hundesonen.no

Mira, en rampete Flat frøken..


SCRM

Recommended Posts

Her er min første engel.. :) Hun er en fantastisk god og tillitsfull jente... :P Hun er vell som Flatter flest, halen går hele tiden, og det finnes ikke noe vondt i henne..

Her er noen bilder av henne etter att hun kom hjem til oss.. (hun kom i juli i sommer)

Slapper av i gangen i varmen.

SANY0082.jpg

Koser seg i gresset under trampissen.

SANY0083.jpg

SANY0084.jpg

Skal prøve og opppdatere denne.. (er ikke mester på sånne ting) :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Hun ser helt nydelig ut! Skulle dere bruke henne til jakt?

Jeg har holdt på med søsteren hennes litt, og hun er kjempefin, så da er vel Mira det også ^_^

Nå er det lenge siden jeg har gidd lyd fra meg, men jeg skal ta noen bilder i helgen av vårt 1 valpeshow, så da kommer det garrantert et lite bilde spam. :P

Men jeg skal ikke bruke henne i jakt, jeg skal begynne med agility, men hun skal også være familie hund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå kommer det et "lite" bildespam siden det er så lenge siden sist :cool:

PB170154.jpg

PB170152.jpg

Er det noe mat på benken tru...

PB170150.jpg

Nydlige jenta ;)

PB170148.jpg

Vi hadde besøk av bestefar sin papillon, men hun var ikke særlig begeistret for Mira.

P9280003.jpg

Kosemose på gulvet..

PB010108.jpg

PB010106.jpg

Slapper av..

P9280005.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får jeg ikke til og legge ut bildene fra Orkanger og heller ikke fra da Mira hadde besøk, fordi str vill ikke endre seg her på sonen.

De er i rett str på Photobucket.. Noen som har noen forslag på hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer bildene fra Orkanger..

Venter og venter og venter:

PB100112.jpg

Og endelig ble det vår tur:

PB100123.jpg

Etter en lang da tok hun livet med ro, mens vi skå på kåringene av BIG og BIS valp:

PB100126.jpg

PB100127.jpg

PB100128.jpg

PB100129.jpg

Mira ble BIR i sin gruppe.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krtikken var: Feminint hode, litt kort hals, mb pelskvalitet, mb benstamme, litt fallende kryss, bra str. Trenger litt mer trening :rolleyes: Dette er ikke den helt korrekte, den har jeg hjemme, men kan gjøre det om når jeg kommer hjem. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for komentarer :icon_cry: *stolt* :rolleyes: Hun er min første hund, og jeg angrer ikke et sekund..

Tror nok jeg litt svak for Flatten.. De jo så nyyydelige, også har de så herlig gemytt.. Mira passer perfekt til meg, hun er en livlig og glad hund, som liker og være med på det meste..

Men til Voff: Hvor stor og tung var din hund når h*n var 5-6 mnd?? Jeg synes nemlig Mira er litt stor, men det syntes ikke dommeren..

Skal komme med mange flere bilder snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Veldig nydelig.
    • I natt var jeg kjempeheldig, for jeg fikk en venninne på besøk, og hun bare: kan hun ikke overnatte hos oss? Jeg bare JAAAAAAA:) Så jeg har sovet MASSE- og det trengte jeg.  Deilig at tassen din også sover gjennom natta nå. (nesten)
    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...