SCRM Skrevet 7. September 2007 Rapporter Skrevet 7. September 2007 Her er min første engel.. Hun er en fantastisk god og tillitsfull jente... Hun er vell som Flatter flest, halen går hele tiden, og det finnes ikke noe vondt i henne.. Her er noen bilder av henne etter att hun kom hjem til oss.. (hun kom i juli i sommer) Slapper av i gangen i varmen. Koser seg i gresset under trampissen. Skal prøve og opppdatere denne.. (er ikke mester på sånne ting)
SCRM Skrevet 7. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2007 Mira vokser og trives, her en hun sammens m min lillebror og tauknuta si.
SCRM Skrevet 7. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2007 Mira elsker og bade, spesiellt ute, hun gjør alt hun kan for og få bade. Dette er en varm sommerdag. Å sånn er man når man er ferdig og bade.
helenehelgesen Skrevet 7. September 2007 Rapporter Skrevet 7. September 2007 Awwww *smelte* Hvor er hun fra?
SCRM Skrevet 7. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2007 Hun er fra Stavanger, Kennel Berena..
MarieR Skrevet 8. September 2007 Rapporter Skrevet 8. September 2007 Søte Mira Hun er nydelig og med et skikkelig herlig temprament!
SCRM Skrevet 8. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2007 Ja, men hun blir jo godt påvirket av Ask.. :D Ask er en herlig gutt..
SCRM Skrevet 19. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Oktober 2007 Nå er det lenge siden jeg har lakt inn bilder her, skal prøve å få gjort d snarest mulig..
tigergutt Skrevet 22. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2007 Hun ser helt nydelig ut! Skulle dere bruke henne til jakt? Jeg har holdt på med søsteren hennes litt, og hun er kjempefin, så da er vel Mira det også ^_^
siljestokka Skrevet 22. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2007 ååh.. Så nydelig hun er Sier ikke nei takk til flere bilder *hint* *hint*
SCRM Skrevet 9. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 9. November 2007 Hun ser helt nydelig ut! Skulle dere bruke henne til jakt? Jeg har holdt på med søsteren hennes litt, og hun er kjempefin, så da er vel Mira det også ^_^ Nå er det lenge siden jeg har gidd lyd fra meg, men jeg skal ta noen bilder i helgen av vårt 1 valpeshow, så da kommer det garrantert et lite bilde spam. Men jeg skal ikke bruke henne i jakt, jeg skal begynne med agility, men hun skal også være familie hund..
SCRM Skrevet 17. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 17. November 2007 De ble jo likksom en "smule" giga.. Må endre litt på str ser jeg.
MarieR Skrevet 17. November 2007 Rapporter Skrevet 17. November 2007 Bildene slettet gr. størrelse. Legg dem ned til website / email størrelse, så de ikke ødelegger skinnet på forumet
SCRM Skrevet 18. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2007 Nå kommer det et "lite" bildespam siden det er så lenge siden sist Er det noe mat på benken tru... Nydlige jenta Vi hadde besøk av bestefar sin papillon, men hun var ikke særlig begeistret for Mira. Kosemose på gulvet.. Slapper av..
SCRM Skrevet 18. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2007 Nå får jeg ikke til og legge ut bildene fra Orkanger og heller ikke fra da Mira hadde besøk, fordi str vill ikke endre seg her på sonen. De er i rett str på Photobucket.. Noen som har noen forslag på hvorfor?
SCRM Skrevet 19. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 19. November 2007 Nå kommer bildene fra Orkanger.. Venter og venter og venter: Og endelig ble det vår tur: Etter en lang da tok hun livet med ro, mens vi skå på kåringene av BIG og BIS valp: Mira ble BIR i sin gruppe..
SCRM Skrevet 19. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 19. November 2007 Mira hadde besøk av en GS gutt: De holdt ikke på slik hele tiden, de tok seg også tid til en liten pause.
tigergutt Skrevet 19. November 2007 Rapporter Skrevet 19. November 2007 Så bra med BIR, var kritikken bra da? ^_^
SCRM Skrevet 20. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 20. November 2007 Krtikken var: Feminint hode, litt kort hals, mb pelskvalitet, mb benstamme, litt fallende kryss, bra str. Trenger litt mer trening Dette er ikke den helt korrekte, den har jeg hjemme, men kan gjøre det om når jeg kommer hjem.
Maritaa Skrevet 20. November 2007 Rapporter Skrevet 20. November 2007 Grattis med BIR Hun er kjempe nydelig
tigergutt Skrevet 20. November 2007 Rapporter Skrevet 20. November 2007 Det var jo kjempebra da, ikke rart så nydelig som hun er ^_^
SCRM Skrevet 20. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 20. November 2007 Takk for komentarer *stolt* Hun er min første hund, og jeg angrer ikke et sekund.. Tror nok jeg litt svak for Flatten.. De jo så nyyydelige, også har de så herlig gemytt.. Mira passer perfekt til meg, hun er en livlig og glad hund, som liker og være med på det meste.. Men til Voff: Hvor stor og tung var din hund når h*n var 5-6 mnd?? Jeg synes nemlig Mira er litt stor, men det syntes ikke dommeren.. Skal komme med mange flere bilder snart..
C.J Skrevet 20. November 2007 Rapporter Skrevet 20. November 2007 Så nydelig flættepett! Hun er veldig lik min egen flat i uttrykket!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar