Gå til innhold
Hundesonen.no

Mira

Thyfire

Recommended Posts

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
når det er sagt, så mener jeg rasehunder og blandinghunder er akkurat like pene, sunne, fine og verdig:)

Det synes jeg og, ihvertfall mår jeg ser på Mira :):icon_redface:

• 2 weeks later...
Skrevet

Noen nye bilder av jenta :) har bare web cam bilder så de er litt dårlige... har andre bilder på digital kameraet med det har jeg nettopp lånt vekk.

:icon_fun:

Picture%200038.jpg

Picture%200037.jpg

Picture%200030.jpg

Picture%200014.jpg

Picture%200021.jpg

Picture%200025.jpg

Skrevet

Hihihi, for en rar hund! :) Absolutt ikke negativt ment, hun er utrolig nydelig! Dog er det et veldig spesielt utseende, blir spennende å se hvordan hun blir når hun blir stor!

Skrevet

tusen takk for alle fine kommentarene :P:) Synes ikke bildene rettferdig gjør hvor pen hu lille jenta e men.. close enough :P

Skrevet
for et merkelig, men herlig lite nor :frantics: .. utrolig skjønn! Har lyst til å kjenne på pelsen jeg! :whistle:

Er det dere som er innpå Pinscherforumet også forresten?

jepp pelsen er helt spesiell.. ganske terrier, og litt stri =)

og ja, var innom pincher forumet jepp :rolleyes:

• 2 weeks later...
Skrevet

Må bare få si at hunden din er helt utrolig søt. Det var en spennende kominasjon må jeg bare få si. Så ser hun egentlig ut som en terrier :blink: Kjempe morsomt, hun ser herlig ut. Håper på masse bilder.

i228742548_79245_7.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet

NYE BILDER :icon_cry: har tatt litt tid, men her er noen smakebiter :rolleyes:

DSC00273.jpg

DSC00275.jpg

Rampe jenta =) her har hu vekket oss en søndags morgen.

DSC00247.jpg

Sånn så det ut en morra vi stod opp =) hehe

DSC00311.jpg

DSC00313.jpg

DSC00314.jpg

DSC00272.jpg

Første gang hun prøver hjemmelaga dekken/genser :no:

DSC00317.jpg

DSC00233.jpg

Sover søtt på foten til samboer :)

Noen "oppstillings" bilder. hehe

DSC00323.jpg

DSC00322.jpg

DSC00321.jpg

Skrevet

Tusen takk for alle fine kommentarer :icon_redface: glemte å fortelle at oppstillings bildene og nærbildene var de nyeste. Nå er hun 15 uker gammel, og begynner å bli skikkelig flink. Er stolt av jenta mi jeg :)

Skrevet

Nydelig! Det siste oppstillings bilde var pent! Det burde faktisk fantes en blandings klasse på utstilling. Så hadde de BIR/BIM blandigs valp, BIR/BIM blandings voksen, BIR/BIM blandings veteran og BIS blanding, hihi.

Hadde vært morro og kjempe kjekt å møte merkelige blandinger. Men så hadde jo det blitt slik at flere og flere blandinger ville dukket opp og flere og flere ville blitt dårlige kombinasjoner osv..

• 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...