holly Skrevet 3. September 2007 Rapporter Skrevet 3. September 2007 heihei:) har ei cavalier-tispe på 9 mnd som treng å bli litt meir sosialisert med hundar..det hadde også vore kjekt å hatt nokon å gått tur med. Så om det er nokon som bor nærme trondheim sentrum som vil treffast så hadde det vore kjekt:)..eg syns det blir litt tungvindt å ta bussen til rotvoll for å bli med på treffa der..gåavstand hadde vore betre.
HanneJ Skrevet 3. September 2007 Rapporter Skrevet 3. September 2007 Har ingen problemer med å ta bussen ned til Sentrum med bikkja jeg Men er det noen spesielle plasser du tenkte på ?
ella.sh Skrevet 5. September 2007 Rapporter Skrevet 5. September 2007 Vi blir gjerne med på tur en dag Bor på baksiden av Øya. Hva med dere? -Eline & Vista
holly Skrevet 5. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 5. September 2007 bor midt i sentrum vi..veit ikkje om så mange plassar vi kan gå, men kanskje marinen ? festninga? eller mot ilsvika? eller mot korsvika? det er berre å kome med forslag:)
SD Skrevet 5. September 2007 Rapporter Skrevet 5. September 2007 Jeg vet ikke om så mange plasser å gå tur i sentrum jeg, men blir nå med å gå der det blir bestemt
holly Skrevet 23. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 23. September 2007 nåken som vil bli med å gå en tur,trene litt i morga eller på tirsdag? kan møtast på marinen, og så kanskje gå opp til festninga og vere der ei lita stund? har aldri vore der men, så veit ikkje om det er ein fin og grei tur å gå..det er no berre å foreslå noko anna. tenkte vi kunne møtast kl. 5?..viss det ikkje passar er det berre å sei ifrå.
SD Skrevet 23. September 2007 Rapporter Skrevet 23. September 2007 På tirsdag kan jeg ikke, da skal jeg på hundetreff på Lade. Men i morgen klokken fem passer fint for meg Kan ikke så mye om turmulighetene i sentrum, så noen andre for legge opp den
Guest Christine Skrevet 23. September 2007 Rapporter Skrevet 23. September 2007 Får se om vi kanskje henger oss på
SD Skrevet 23. September 2007 Rapporter Skrevet 23. September 2007 Jeg må nå spørre jeg; noen spesiell plass på marinen vi skal møtes? Jeg kommer til å hoppe av bussen ved Prinsen kino.
holly Skrevet 23. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 23. September 2007 hmm..vi kan vel møtast ned på marinen nærmast elgeseterbrua da.
Guest Christine Skrevet 24. September 2007 Rapporter Skrevet 24. September 2007 Jeg stemmer for å møtes på marinen for så å gå til festningen! Vi kan jo møtes omtrent rett under elgseterbrua klokken 5? eller?
SD Skrevet 24. September 2007 Rapporter Skrevet 24. September 2007 I'll go wherever you will Klokken fem marinen under brua, roger that
Guest Christine Skrevet 24. September 2007 Rapporter Skrevet 24. September 2007 Ohh. gjør du? Konge! Jeg er litt sliten nå, jogga omtrent nettop 8-9km (hele ladestien), så er dødssliten... Kommer uansett, bikkjene må jo få tur liksom. Snakkes om to timer da?
Kjerstii Skrevet 24. September 2007 Rapporter Skrevet 24. September 2007 Kan dessverre ikke komme likevel Var syk forrige uke, og fikk først vite på skolen i dag, at jeg starter på Trafikalt Grunnkurs i dag... Sorry!
SD Skrevet 24. September 2007 Rapporter Skrevet 24. September 2007 Når har du det der kurset? Er det hver mandag?
Kjerstii Skrevet 24. September 2007 Rapporter Skrevet 24. September 2007 Når har du det der kurset? Er det hver mandag? Det var denne mandagen, så er det i morgen. Også mandag og tirsdag neste uke, og så er jeg ferdig
ella.sh Skrevet 25. September 2007 Rapporter Skrevet 25. September 2007 Noen som vil gå tur i godværet i morgen? Hvis det holder seg Marinen i 4 tiden?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar