Gå til innhold
Hundesonen.no

tur-venn i oppland søkes

swimzy

Recommended Posts

Skrevet

Nå er nummeret ditt lagret, Swimzy ! :D

Tar kontakt så fort vi finner ut av hvorfor Toiwo klør så veldig for tiden - og event fjernet årsaken ... <_<

• 2 weeks later...
  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Hvis det er godtatt at jeg kommer hundeløs så blir jeg gjerne med på et treff en gang:D

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Swimzy: Lyst på selvskap på tur en dag?? nå er det jo SÅ deilig vær om dagen og lille valpis har blitt litt større så ho kan rusle en liten tur og leike litt ;)

Skrevet

Altså, jeg bor jo midt mellom alt nesten da ;)

Så for min del kan jeg jo også ta en tur til Oppland fylke ;)

Modern bor på Vingrom, så Lillehammer og Gjøvik ække no problem i alle fall, bare man har fri og bensin ;)

Skrevet
Altså, jeg bor jo midt mellom alt nesten da ;)

Så for min del kan jeg jo også ta en tur til Oppland fylke ;)

Modern bor på Vingrom, så Lillehammer og Gjøvik ække no problem i alle fall, bare man har fri og bensin ;)

må gjerne komme til Skreia der jeg om Swimzy holder til ;) eller så er det ikke langt for meg til Gjøvik heller akkurat ;)

Skrevet

Gjøvik er jo bra ;) Vi får talast om det i grunn!

Nå plages Ultra litt med en liten en som har stjælt teppet hennes gitt, og han sover godt ;)

• 1 month later...
Skrevet

Nå er Toiwo erklært alt-mulig-av-utøy-fri for noe slikt som 5. gang... så, er det noen som vil møtes ??

Og hva ble det til med inngjerdet plass og slipp-muligheter ?

Svimzy? Astrid? Anyone?

• 2 years later...
Skrevet

Hei!

Jeg har en litt usikker dalmatinerfrøken, og vi ønsker oss turvenner i Gjøvik-området. Vi bor på Rambekk i Gjøvik (Sørbyen). Hun trenger å sosialiseres med hunder som ikke er aggressive, gjerne hannhunder eller små hunder :)

Hun er lydig og god på innkalling, holder seg til meg :)

Noen som blir med på tur? :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...