Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken hundeklubb trener du med? -Romerike

Lilleulv

Recommended Posts

Dere som bor på Romerike, hvilken hundeklubb trener dere med? Er du fornøyd?

Jeg har prøvd Skedsmo og Nannestad + Din Beste Venn på Lørenskog. Din Beste Venn synes jeg ble for dyrt i lengden, så har meldt meg inn i Nannestad igjen nå. Har et veldig godt inntrykk av Nannestad, men synes godt de kunen vært flinkere med hjemmesiden sin :( Venter utålmodig på runderingskurs nå...

Jeg vet at Oslo Hundeskole trener på Hellerudsletta, noe som hadde vært perfekt beliggenhet for meg. de har også gode og informative hjemmesider, men synes også de er noe dyre + er litt skeptisk til de av en eller annen grunn... jeg vet ikke om de bruker samme prinsipper som meg når de trener. leste en del om lederskap på sidene deres, kanskje det var det som skremte meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg vet trener ikke Oslo Hundeskole på Hellerudsletta, men ved 3M på Olavsgård. Tror det er Lundqvist som holder til på Hellerudsletta :) Bare sånn for å ha sagt det :(

Jeg går konkurransekurset hos Oslo Hundeskole, men på Økern. Det blir kanskje litt langt unna for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg vet trener ikke Oslo Hundeskole på Hellerudsletta, men ved 3M på Olavsgård. Tror det er Lundqvist som holder til på Hellerudsletta :( Bare sånn for å ha sagt det :(

Jeg går konkurransekurset hos Oslo Hundeskole, men på Økern. Det blir kanskje litt langt unna for deg?

åhh :(

ja økern blir litt langt.... ikke for det, jeg trente på holmlia i fjor jeg for å få med meg konkurranselydighetskurset til Dinbestevenn. Men etter det kurset sa jeg til meg selv at detta gidder jeg ikke mer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener med Lundqvist og Lørenskog hundeklubb. Lørenskog har nå flyttet til nye lokaler i Solheimveien, men hvor Lundqvist etter hvert kommer til å trene er litt usikkert... Områdene på Hellerudsletta står ikke lenger til disposisjon for verken Lundqvist eller Stovner. Det skal skje en hel del bygningsarbeid der fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for det meste trent i stovner hundeklubb, men blitt litt dårlig på å dra dit det siste året. Siden de skal flytte treningsplassen, er jeg spent på hvor det blir, men hørt noen rykter. Og blir det der såå er det nok større sjangs at jeg tar flere kurs og slenger meg med på noen medlemstreninger i vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener med Stovner HK. Er egentlig alltid med Bruks delen av Stovner og vi trener apell på Hvaltjern Skistadion.

(Snik reklame: Stovner arragnerer NM i Bruks til helgen på Hvaltjern Skistadion. Lørdag og Søndag. Kom å ta en titt! Jeg skal løpe rundt å leke liten sjef :whistle: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Anbefaler deg å prøve huken multisele, det er den eneste jeg har prøvd som min hund klarer å trekke i uten å bli hes. Har prøvd ulike trekkseler men huken multisele er det eneste som fungerer her. Bor du i Oslo eller nærheten kan du få prøvd størrelser hos Brukshunden, men du får kjøpt på nett også. 
    • Enig med siste her, lildog har jeg prøvd og den var helt ubrukelig. Jeg er veldig fornøyd med tracktive, har den på begge hundene og katten. Kan være litt treig til å finne posisjon noen ganger, men uansett raskere enn både lildog og mitt spor som jeg også har prøvd. 
    • Tja, min forrige hund måtte ha små måltider gjennom hele dagen, ellers ble hun kvalm og spydde hun magesyre. Det feilte henne ikke noe utover det at magesekken ikke tålte å bli helt tom. Det hunden jeg har nå sultestreiket i sitt tidligere hjem og kunne gå dagevis uten mat. Hun klarer seg like fint på ett stort måltid daglig som flere små. Jeg har prøvd OMAD selv, og jeg klarer faktisk ikke å spise ~2000 kalorier (som er mitt dagsbehov for vedlikehold) på ett måltid. Fasting kan sikkert være positivt for noen individer i noen tilfeller, men jeg tror absolutt ikke det er noe som passer for alle.
    • Det var lenge siden! Hvis du faktisk skal ha noe særlig sol og varme så er det sør-Spania som gjelder. Kanariøyene hvis du vil være værsikker. Det kan være ganske hustrig ellers i sør-Europa, og husene der er jo ofte ikke laget for vinter og ikke spesielt godt isolert. Heller ikke i Spania, forsåvidt. Kanskje se på feriehusutleiere som Novasol og den type ting?  Tenker du å fly eller kjøre? Det blir jo fort dyrt å fly tre store hunder fram og tilbake i cargo.
    • Jeg har begynt å se etter sydendestinasjoner pga helsa, og tenker at hvis jeg blir ufør så blir det å tilbringe vintrene der nede. Jeg vil ha noe veldig rolig, ei hytte ved et stille fjellvann med bare en dagligvarebutikk i nærheten hadde funka, liksom, men jeg sliter litt med å orientere meg. Er det noen som har forslag til feriedestinasjoner for ei litt pysete dame med to mellomstore (alaskan husky og storpuddel) hunder? 🙈 Pris har en del å si, jeg vil helst ikke blakke meg 🙈
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...