Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpekurs hos Hund i sentrum!


Lillemus

Recommended Posts

Jeg er på leting etter et bra valpekurs i Oslo, og ser at Hund i sentrum holder kurs like ved der jeg bor. (Har ikke bil, så er vanskelig å dra langt) Lurer på om noen har deltatt på dette? Og om noen vet hva valpekurset koster? Vil også gjerne ha tips om andre bra valpekurs... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i gang med valpekurs hos Oslo Hundeskole. Det er kanskje for langt unna - da det er på Økern?

Så langt virker det bra - jeg er ingen stor teoretiker på valpeatferd, så om dette er det ultimate valpekurset vet jeg ikke. For 8-10 år siden gikk jeg på valpe-/ grunn-/ og brukskurs hos Fjellanger og Aktiv hund i Bergen - syns det er mye likt - og ut fra min ringe erfaring fungerte det iallefall bra på forrige hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gått valpekurs hos Hund i Sentrum, men jeg har deltatt på andre kurs der. Har veldig god erfaring med dem, og alle instruktørene er flinke. Jeg har tittet litt på valpekurset når vi har hatt vårt kurs ved siden av, og det ser veldig bra ut. Jeg skal gå valpekurs med min valp der når den blir gammel nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...