Gå til innhold
Hundesonen.no

HD fri og endelig frisk igjen!


Turnip

Recommended Posts

Denne dagen har jeg ventet lenge på! Fikk det etterlenktede brevet fra NKK og der sto det at han var fri for HD (A) Og i går ble han endelig friskmeldt. Ryggen var helt fin igjen, bakbeina var normale, svaret på blodprøven var helt fin, normale blodverdier igjen. Fikk beskjed om at jeg kunne trene han rolig opp igjen nå. Endelig!! 1/2 år med sykdommer og holdes i ro er endelig over!! Håper dette varer lenge nå!

Så gratulerer Mike, dette har du fortjent!! :icon_fun:

(Måtte bare få ut litt glede her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Trodde aldri denne dagen skulle komme. Gikk et bra spor med han i sta, og han var gla for å komme seg ut på en litt lengre tur og jobbe litt igjen i friluft! Nå får vi endelig begynt treningen for alvor igjen, og det setter vi begge pris på :) Blir mye moro fremover :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe gøy, og ikke minst godt å se at dere får gode nyheter også! :icon_fun:

Tihi,ja vi har ikke hatt sånn kjempemange av de, men nå håper jeg at vi har fått nok av den uflaksen vår, og får litt hell fremover. Mike virker hvertfall veldig fornøyd med litt lengre turer og mer aktivt liv fremover. Har klødd i fingra etter å komme i gang med treningen nå. Er så godt med frisk hund, eller har han jo tykktamrbetennelse, men han får fòr for dette og legger ikke mye merke til det i hverdagen lenger :console: neste steg er at han klarer å være alene hjemme, men med tid så klarer vi det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...