IM Skrevet 24. August 2007 Rapporter Share Skrevet 24. August 2007 Heia folkens. Noen som er for ringtrening i badeparken en dag til uka??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 31. August 2007 Rapporter Share Skrevet 31. August 2007 Hallooo! Hva skjer med å ikke sende melding til meg? Jeg har ikke vært på nett på leeenge nå! >< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 1. September 2007 Rapporter Share Skrevet 1. September 2007 Vi er med (med dalmisen og muligens en chihuahua) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 7. September 2007 Rapporter Share Skrevet 7. September 2007 Ja, folka, når blir det til? Til uka? Rundt 18.00 en eller annen dag? Og helst i Sandefjord, jeg kommer meg ingen andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 7. September 2007 Rapporter Share Skrevet 7. September 2007 Jeg blir gjerne med en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 7. September 2007 Rapporter Share Skrevet 7. September 2007 Ja, folka, når blir det til? Til uka? Rundt 18.00 en eller annen dag? Og helst i Sandefjord, jeg kommer meg ingen andre steder. Tirsdag som vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 7. September 2007 Rapporter Share Skrevet 7. September 2007 Tirsdag kl 18.00? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 7. September 2007 Rapporter Share Skrevet 7. September 2007 Samme sted som alltid også? (Camz, jeg sove hos deg?) Kommer seff uten hund da.. Så kan jeg grille dere litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 7. September 2007 Rapporter Share Skrevet 7. September 2007 Jepp. Badeparken tirsdag 18.00! Lill sover hos meg. (kan du dra derfra altså?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 7. September 2007 Rapporter Share Skrevet 7. September 2007 Takk! ( Jepp, jeg drar når hun kommer hjem, og drar tiiiidlig på morgen tilbake ) Alle som møter opp ber å ta med utstillingsbånd, godbiter og godt humør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 7. September 2007 Rapporter Share Skrevet 7. September 2007 Og sko som ikke detter av sånn at man løper som en krøke (hint til meg selv. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 8. September 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. September 2007 kan vi ta det neste tirsdag også`??? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 8. September 2007 Rapporter Share Skrevet 8. September 2007 Jeg stemmer for neste også! Bare husk å sende meg melding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 8. September 2007 Rapporter Share Skrevet 8. September 2007 kan vi ta det neste tirsdag også`??? Jepp.. Vi må prøve å få det FAST ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 9. September 2007 Rapporter Share Skrevet 9. September 2007 jepp, men hvem er det som kommer nå til tirsdag? Bare meg og Lill? For hvis det bare er oss, så kan det hende vi må flytte det til et annet sted enn sfj, men bare rop ut om du kommer! Edit: Bare glem det forresten. Det blir uansett på tirsdag klokken 18.00 i badeparken i Sandefjord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 30. September 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. September 2007 Fast ja dere... Hmmm... vi har trent EN gang!! Hva med tirsdag 2.oktober?? Nå har jeg begynt å trene utstillingstrening med klikker da Lill, så du er sikkert litt uenig. Men vi trenger hjelp med å bli tatt på å sånt.. Tror han blir kost med... hihi.. Tirsdag 2. oktober i badeparken?? (kan utsette det til over høstferien hvis det blir stress da...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 30. September 2007 Rapporter Share Skrevet 30. September 2007 Jeg er med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 1. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2007 Vi har hatt flere treninger enn deg da IM Men neh, tror ikke jeg gidder å komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 1. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2007 Jooo, Lill kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 1. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2007 Men jeg har da trenet med andre Lill.. Og når ingen gidder å sende en melding om trening, så har jeg heller ingen sjans til å komme... Men har du mulighet å komme deg opp til ramnes camilla?? Fordi jeg har liksom glemt at jeg har mast om trening her, og har på en måte avtalt trening med noen i ramnes... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 2. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2007 Det var jo ikke pga av deg jeg ikke gadd å komme da Jeg er syk Men jeg kommer likevel... Hmm, Ramnes? Det var litt vanskeligere gitt, jeg må spørre Camz da om vi kommer oss ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 2. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2007 jeg får ikke trent!! GRRRR!! MÅ jobber overtid på jobben!! Maaaaaange hunder inne gitt.... GRRRRRRRRR! Kos dere a dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 2. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2007 Tror ikke det blir noe da tar vi en annen gang du kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 2. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2007 Det er bare 4 uker til konsberg snart, så dety begynner å røyne på her nå gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 2. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2007 Det er bare 4 uker til konsberg snart, så dety begynner å røyne på her nå gitt.... Jeg og en venninne kan gjerne være med på ringtreninger i ramnes for eks? Men kan ikke denne uka eller til helgen, så må bli neste i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar