Gå til innhold
Hundesonen.no

Hønefoss Hundeklubb

Line_

Recommended Posts

Skrevet

I dag har vi vært i Hønefoss å deltatt i agility sammen med en gjeng fra Tønsberg hundeklubb :lol: Resultatene var også ganske så bra! Vi disket i hopp, men i agility kom vi oss feilfritt igjennom og endte på 4. plass og fikk første napp! Gikk også lag i dag, vet ikke hvilket plass vi kom på, men jeg og Felix gikk med kun 5 feil (vi bestemte oss for å hoppe over feltet på vippa...), og laget fikk tilsammen 10 feil!

Må også gratulere Taran med Tella som tok 4. plass (?) i hopp og fikk sitt første napp der :)

Skrevet

Gratulere så mye :lol: Kjempemoro. Vi var også der, men startet lydighet så var ikke borte ved agility ringene... Vi kom på 2. plass i klasse 1 da, med 176,5 poeng :)

Skrevet

Gratulerer igjen Line, og takk for gratulasjoner :D

Vi fikk 4 plass i hopp med 5 feil ( et riv)

10 feil i ag + noe tidsfeil. 10 Feil i slalomen som var nest siste hinder, så mistet mye tid her + stopp på møne/stige.

Gikk også lag og gikk en feilfri klasse 2 bane, men fikk 6 sek i tidsfeil ( stopp på møne/stige + at tella var på vei ut av ringen til en hund som ble kastet ball med. Fikk henne heldigvis inn igjen :P

2 gangen vi konkurrerer, så jeg er veldig fornøyd :lol:

Da jeg kom hjem fikk jeg også vite at Betty, elghund tispa vår på 16 mnd tok sin første 1.premie i blodspor :)

Skrevet

Sorry dobbelpost, men:

Er det noen som vet anntall startene (ikke påmeldte) i agility 1 mellom? Skal sende inn til puddelklubben, og de skal ha anntall startende også..

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...