Gå til innhold
Hundesonen.no

Kattunge trnger nytt hjem, fort!


She-Elf

Recommended Posts

Liten kattunge på 3 dager, skal gis brt om 8-10 uker.

Hun er hunnkatt, og er grå, halvt skogskatt.

Grunnen til at det haster er fordi hun må avlives om hun ikke får et hjem snart.

Det er ikke min katt, men noen bekjente sin, jeg føler bare at jeg må hjelpe den nydelig katten til å få et ordentlig hjem.

Forr nærmere informasjon:

TLF: 92017933

MAIL: mk_grindvoll@hotmail.com

Katten bor nå i Elverum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke helt. Vil eierne ha en eller annen forsikring om at katten har noen som vil ha den om en åtte ti uker for å ikke ta livet av den nå? Kan du hilse fra meg å si at den slags trusler er en simpel form for ansvarsfraskrivelse! Har de vært sjødesløse nok til å la hunkatten sin bli drektig, er de vel i stand til å ta ansvaret for det i ettertid. Ellers burde de kanskje ikke hatt dyr i det hele tatt. Dyr som ikke blir passet på, eller sterilisert, de parrer seg nemlig. :lol: Skulle tro voksne folk visste såpass. Nei, Det er veldig fint at du vil redde katten, så det er ikke deg jeg blir sint på, men altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Jeg forstår ikke helt. Vil eierne ha en eller annen forsikring om at katten har noen som vil ha den om en åtte ti uker for å ikke ta livet av den nå? Kan du hilse fra meg å si at den slags trusler er en simpel form for ansvarsfraskrivelse! Har de vært sjødesløse nok til å la hunkatten sin bli drektig, er de vel i stand til å ta ansvaret for det i ettertid. Ellers burde de kanskje ikke hatt dyr i det hele tatt. Dyr som ikke blir passet på, eller sterilisert, de parrer seg nemlig. :devil: Skulle tro voksne folk visste såpass. Nei, Det er veldig fint at du vil redde katten, så det er ikke deg jeg blir sint på, men altså...

Ja, jeg er helt enig i det du sier, vet svaret kommer sent, men har vært opptatt med skole, så har ikke vært her. Jeg er helt enig med deg i alt du sier! Jeg ville bare prøve å gi pusen en sjanse, siden hun fortjente såpass.

Sånne mennesker burde ikke ha dyr! Provoserende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å sterilisere katten sin??

Det koster like å sterilisere katten sin, som å betale X antall dødssprøyter igjennom et helt katteliv.

Nå er jeg fullstendig klar over det, men det var ikke min katt. Og jeg vet at det er bedre, og jeg håper virkelig at de steriliserer katta, for ingen fortjener å bli satt ut i livet for å dø med engang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de fått gitt den bort?

Du får prøve å banke vett i eierene :devil:

Det er best å kakke kattungene med en gang, om man ikke er innstilt på å ha kattunger! Ikke en selvfølge at de blir gitt bort med en gang når de er lev.klare, og mange får ikke en gang nye hjem!

Jeg har fem stykker i hus, og ingen skal til himmels.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Veldig nydelig.
    • I natt var jeg kjempeheldig, for jeg fikk en venninne på besøk, og hun bare: kan hun ikke overnatte hos oss? Jeg bare JAAAAAAA:) Så jeg har sovet MASSE- og det trengte jeg.  Deilig at tassen din også sover gjennom natta nå. (nesten)
    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...