Jump to content
Hundesonen.no

Hoppe kaniner!

Iago

Recommended Posts

Jeg og dvergvedderen min skal begynne med dette, Kanihoping. Vi venter på hinder fra Libra Artic nå. Men det er ikke så gøy å gjøre det alene hele tiden. Så om du bor i Øyer, Lillehammer eller Tretten så hadde det vert gøy om vi kunne treffes. Jeg bor selv i Øyer .. :lol:

• 4 months later...
Du får komme deg ned på en konkurranse. :D

Hva mener du? Blir litt flaut å ta med Happy på konkuranse når hun ikkevil hoppe over sånne fansy hindre xD Vil helst hoppe andre steder.

På treninger og konkurranser får du hjelp og veiledning av andre som kan "faget" sitt. Du trenger ikke nødvendigvis starte. (anbefaler deg å vente til du iallefall får litt mer erfaring) Utrolig kjedelig hvis du har trent feil lenge og kaninen din blir "ødelagt" av det. Sier ikke at du ikke trener riktig, men det kan skje. Dessuten får du trene på disse fancy hinderne. :barfy:

• 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...

Mest trolig så er det bare at kaninen din ikke forstår hva det går ut på, dette med hopping. Du har ikke vurdert og tå kontakt med de jentene som trener nede på brummendal , og prøve om du får vært med en dag der nede med henne. De har sikker de knepene du trenger, for å få henne til å forstå hva du vil.

Har opp igjenom åra fått høre fra mange jenter at " nei kaninen min vil ikke dette her". I de aller , aller fleste tilfeller, såe r det bare litt vising på "kaninmåten" som skal til, for at kaninen skal forstå og synes hoppinga er kjempeartig.

:rolleyes:

• 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...