Gå til innhold
Hundesonen.no

Donny er halt, innimellom


Henriette

Recommended Posts

For litt over en uke siden så passa søstra mi donny litt, og sendte en melding om at han plutselig var halt.

Jeg reiste bort dit å finner en halt donny, ikke viste de hva som hadde skjedd, men det varmulig deres GD hadde løpt på han.

Så jeg tenkte han hadde fått en strekk, var litt rart siden de forrige gangene han har hatt strekk, så har det vert når han har sovet og skal reise seg, men denne gangen var det når han løp, han små halta innimellom nårhan bare gikk, menmed en gang han prøvdeå sette opp farten var han på 3 føtter.

Jeg gikk over foten hans for å se om han hadde vondt noen plass, jeg kneip, klemte, strøk og trykte, men det så ikke ut som det var noe vondt, heller som om han nøt det.

Så holdt jeg han i ro noen dager, og det så ut som det gikk over.

Men såble han passa i helga mens jeg var i oslo, og jeg henta han idag.

Såskulle jeg og et søskenbarn staå hilse på noen andre, for søskenbarnet mitt vil låne donny på hytta i helgen.

og ungene fikk leke litt med donny, og vips, der gikk han på 3 igjen.

Sp tipset Catrine(Mini)meg om Patella Luksasjon, og det kan jo minne litt om dette, men jeg kjenner ikke noe når jeg holder hånden på kneet han og strekker det.

Er det noen som har noen tips om hva det kan vere? ringer vet imorra tidli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en tur til veterinæren så de får sett på han, er håpløst for oss over data og si hva det kan være siden man ikke har sett hunden i mønstring, ei heller palpert den :D

Håper dere finner ut av det og at det ikke er store greiene :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...