Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny mobiltelefon, hvilken "rase"?


Mailin

Recommended Posts

Noen som har tips til en mobiltelefon til meg? Helst en som tåler en god del røff behandling (jeg prøver å behandle de pent da..).. Ofte dette mobilen ned i samme lomme som spiker, godbiter til bikkja, halsbånd, leker, sand o.l. de detter også i bakken innimellom når jeg røsker opp leken for at bikkja skal få belønninga si.. Og om jeg ikke ser det så kan det hende den blir apportert av bikkja før den blir apportert av meg;)

Min sony ericsson w810i har tålt det meste av røff behandling, men nå er skjermen så oppskrapa at jeg knapt kan se hva som står der.. Har derfor lurt på om en klapptelefon er det beste for meg slik at skjermen er litt mer beskyttet;)

Ellers er jeg som alle andre, liker fancye ting på mobilen, dupeditter en aldri får bruk for;) Kan jo si at jeg er veldig mye i skogen med bikkja, både på brukstrening og på teltturer, så mobilen trenger ikke å ha designermønster på seg.. Men jeg vil gjerne ta ok bilder med den..;)

Noen som har forslag til "rase?" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første som falt meg inn om du liker SE var w710i

Jeg har sånn, og er veldig fornøyd med den ;) Har tålt et par turer i bakken har den og, og etter et halvt år med forholdsvis godt bruk, så er den fortsatt stram i klappen, liksom.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bra, har sett litt på den der. Ikke akkurat nyeste, smaleste modell, men de nye smale mobilene tåler jo ikke like mye som de gamle (mimre 5110'en).

Jeg er åpen for andre merker også, men har vært mest fornøyd med SE de siste årene...:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja.. det lånet har tikket inn og er vel på vei til å tikke ut av kontoen min tror jeg :S

Imponerende at dere fikser å være så sinnsykt fornuftige mtp mobilvalg! Jeg er mest satt på SE W880i jeg.. den ultratynne, lekre saken! Om den kommer til å overleve meg, tviler jeg litt på egentlig. Men, jeg vil nok være lykkelig hvis jeg får råd til å kjøpe den OG så lenge den faktisk lever :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja.. det lånet har tikket inn og er vel på vei til å tikke ut av kontoen min tror jeg :S

Imponerende at dere fikser å være så sinnsykt fornuftige mtp mobilvalg! Jeg er mest satt på SE W880i jeg.. den ultratynne, lekre saken! Om den kommer til å overleve meg, tviler jeg litt på egentlig. Men, jeg vil nok være lykkelig hvis jeg får råd til å kjøpe den OG så lenge den faktisk lever :)

*ler* Jeg var litt sen med å betale semesteravgifta (900kr inkl materiellavgift! hvor skal en liksom få de pengene fra sånn plutselig?).så jeg regner med den tikker inn i starten av nesteuka. Liksågreit, så slipper jeg å bruke de opp så fort;)

Den w880i fikk sambo i posten i går:) Fin liten sak, utrolig lett og over dobbelt så tynn som min (herpa) w810i.. Utrolig fin, skulle gjerne kjøpt en sånnen selv, men jeg vet at den ikke blir pen med tiden.. sånn som min, fryktelig oppskrapet skjerm :glare:

Men, synes dere SE W710 er for stor? klumpete? Må kanskje dra i butikken på mandag å kjenne litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, synes dere SE W710 er for stor? klumpete? Må kanskje dra i butikken på mandag å kjenne litt :lol:

Nei, jeg syns ikke den er stor eller klumpete, den passer akkurat inni hånda når den er sammenslått, liksom ;)

Men klart, i forhold til den kredittkort-mobilen, så blir den klumpete.. Så da blir det vel litt hva du sammenligner den med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...