Gå til innhold
Hundesonen.no

NJFF Elverum


HHC

Recommended Posts

Er det noen som skal hit? Den holdes lørdagen Bjerke er på Elverum for Gr 7, Retrievere, Dachs og noen flere så vidt jeg husker.

Disse har faktisk gått sålangt at de har NEKTET Utstillingstelt, dette skal bli morsomt å uvant og se tenker jeg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nekte utstillingstelt er jo litt ekstremt..

En mellomløsning med kun telt på en side, eller et eget område for teltene hadde vært litt bedre..

Jeg må innrømme at jeg har tenkt tanken om at nå begynner det å ta av helt med telt.. NKK trondheim f.eks, det er jo helt umulig å gå rundt og kikke, er telt og barduner overalt. Lurer på hvordan det hadde blitt uten telt. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Nå er det i grunnen lenge siden jeg var der og det kan godt tenkes at dem har flyttet på utstillingsringene men hvis dem er der jeg så det så skjønner jeg godt at dem nekter utstillingstelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nekte utstillingstelt er jo litt ekstremt..

En mellomløsning med kun telt på en side, eller et eget område for teltene hadde vært litt bedre..

Jeg må innrømme at jeg har tenkt tanken om at nå begynner det å ta av helt med telt.. NKK trondheim f.eks, det er jo helt umulig å gå rundt og kikke, er telt og barduner overalt. Lurer på hvordan det hadde blitt uten telt. :lol:

Ja, men de fleste jaktfolka har vel ikke telt uansett? hehe.. Men skal bli et anderledes syn ja.. :)

Nå er det i grunnen lenge siden jeg var der og det kan godt tenkes at dem har flyttet på utstillingsringene men hvis dem er der jeg så det så skjønner jeg godt at dem nekter utstillingstelt.

Liten plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Tja da var det i hvertfall noe som het trær i nærheten av ringen. :lol: Den gangen så var det en fin plass syns jeg men tenkte ikke på om ringene egnet seg til utstilling. Ellers så er det da telt i nærheten men dem står til utstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det værste mildt sagt værste av en utstilling.. Skal skrive litt mer som jeg legger til under Bjerke resultatene. Folk med 40år i miljøet sa de ikke hade vært med på verre.

Hvorfor synes du det var så ille?

Jeg stilte der igår for første gang jeg sammen med min lille labbis valp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagen kanskje, men lørdagen var grusomt. En ting er litt gåavstand på NKKs stoore utstillinger. Men med 600påmeldte hunder bør man slippe og gå over en halv kilometer! for eksempel.. Kan godt nevne mye mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagen kanskje, men lørdagen var grusomt. En ting er litt gåavstand på NKKs stoore utstillinger. Men med 600påmeldte hunder bør man slippe og gå over en halv kilometer! for eksempel.. Kan godt nevne mye mer..

Ja du har vel et poeng der. På søndagen var det ikke så mange hunder, men jeg synes det var et koslig sted å ha utstilling bare litt lite kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har vel et poeng der. På søndagen var det ikke så mange hunder, men jeg synes det var et koslig sted å ha utstilling bare litt lite kanskje...

Og kanskje ikke så morsomt med en ring der du kan ta svømmeknappen mens du stiller? (;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kanskje ikke så morsomt med en ring der du kan ta svømmeknappen mens du stiller? (;

Hehe...nei. Men den var akkurat passe stor til at jeg ikke ble helt gal av nervøsitet før jeg gikk inn i ringen :lol: Var du der på søndag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...