Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Tromsø utstillingen

HHC

Recommended Posts

Skrevet
Pleier det å være mange finner på denne utstillingen? Hadde jo vært gøy å dratt dit, men om alle er finske så er det jo kjedelig.

Både finnene & svenskene pleier å ha egne "busser" hit har jeg hørt :)

Vet om et par finske basenjier som skal dra iallefall ;)

Guest Snusmumrikk
Skrevet
Buss til Tromsø? Fra Oslo?? Er dere gale? Det tar jo eeeeevig tid:P Må jo starte på onsdagen jo, ukestur;)

Reiser en del med hunden min, og det har ikke vært noe problem, på fly altså:blink: Han strekker seg når jeg tar ham ut og lurer (som Yodel sine) på hva vi skal gjøre mer den dagen;)

Sambo sier det koster rundt 10-12 000kr å leie buss herfra til Harstad-Narvik ei helg...:) Vet ikke helt, blir nå i allefall det dobbelte vil jeg tro;)

Hehe neida, de klarer det på to dager hver vei med to sjåfører :) . Vi brukte to dager med en sjåfør opp, men vi fulgte ikke akkurat hvile/kjøretid :rolleyes: . Og det blir nok både billigere og mer behagelig for både folk og dyr på fly.

Tenkte jeg kanskje skal komme en tur å ta en titt...

Skrevet

Jeg skal fly opp.. Med Bushwack's Jack Gogo (jack russell) og silky terrieren Moonscape's Jailhouse rock, skal også stille i JH begge dagene

• 2 weeks later...
Skrevet
Jeg fikk ikke et ordentlig svar sist gang jeg spurte. Hvem er det som skal på denne utstillingen? :D

Var dere der? :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...